کد خبر : 2075175 | 16 مهر 1403 ساعت 14:22 | 16K بازدید | 30 دیدگاه

بارکولا حالا خودش را نشان بدهد

امباپه مانعی برای پیشرفت: خوب شد دعوتش نکرد!

مارسل دسایی، ملی پوش سابق فرانسه، به دعوت نشدن کیلیان امباپه برای دیدارهای آتی تیم فرانسوی در لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.

امباپه مانعی برای پیشرفت: خوب شد دعوتش نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال 1998 غیبت کاپیتان آبی‌ها را که شنبه برای رئال مادرید بازی کرد را درک می‌کند و امیدوار است که سایر بازیکنان ملی پوش از آن برای اثبات بیشتر توانایی‌های خود استفاده کنند.

وضعیت کیلیان امباپه در ابتدای پاییز صحبت‌های زیادی به راه انداخته است. دیدیه دشان کاپیتان آبی‌ها را برای دو بازی لیگ ملت‌ها دعوت نکرد. گفته شده بود او مصدوم است اما دو روز پس از اعلام لیست آبی‌ها، امباپه 71 دقیقه مقابل ویارئال در لالیگا بازی کرد.

2091896

مارسل دسایلی در این رابطه گفت: «فکر می‌کنم این موضوع خیلی عجیبی هم نیست زیرا می‌دانیم کیلیان تازه به رئال رفته و توقعات از او بسیار بالاست. او باید خودش را به باشگاه ثابت کند و 100 درصد هم روی فرم نیست. شکی نیست که وقتی از نظر بدنی به شرایط مطلوب برسد، در رئال اوج خواهد گرفت. معتقدم او هنوز مصدوم است و در غیر این صورت بیشتر از 70 دقیقه برابر ویارئال بازی می‌کرد.»

مارسل دسایلی معتقد است که دعوت نکردن کیلیان امباپه ایده بدی نیست و فرصت خوبی برای دیگر ملی پوشان جوان فرانسه فراهم شده است: «کیلیان دارای قدرت رهبری‌ای است که به نحوی غیرمستقیم جلوی رشد دیگر بازیکنان را می‌گیرد. این یک فرصت واقعی برای دیدیه دشان است تا مطمئن شود که بازیکنان دیگر می‌توانند بدون حضور کیلیان خودشان را نشان دهند. همیشه فشار زیادی است وقتی که کیلیان در کنار شما باشد. او دیگر آنجا نیست و برای مثال بارکولا فرصت بسیار خوبی برای درخشش دارد. آیا این لیگ ملت‌ها واقعاً آنقدر مهم است؟ دعوت نشدن امباپه مشکلی ایجاد نمی‌کند چون ما در فرانسه پتانسیل زیادی داریم.»

دیدگاه‌ها