کد خبر : 2075174 | 16 مهر 1403 ساعت 14:22 | 20.8K بازدید | 35 دیدگاه

بلندپروازی مسی و یاران: شکستن رکورد لیگ آمریکا!

بازیکنان اینترمیامی مصمم هستند که رکورد کسب امتیاز در لیگ فوتبال آمریکا را از آن خودشان کنند.

بلندپروازی مسی و یاران: شکستن رکورد لیگ آمریکا!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی در این فصل تحت هدایت تاتا مارتینو عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حالا آماده است که به عنوان تیم صدرنشین کنفرانس شرق راهی مرحله پلی آف شود و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا با دیگر حریفانش روبرو شود.

آنها تنها یک بازی دیگر در این رقابت‌ها پیش از حضور در مرحله پلی آف در سید یک و به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در پیش دارند و اگر بتوانند در این بازی هم به پیروزی برسند، امتیاز آنها به ۷۴ خواهد رسید و از رکورد بهترین امتیاز به ثبت رسیده که پیش از این در سال ۲۰۲۱ توسط نیو انگلند رولوشن به ثبت رسیده بود عبور خواهند کرد.

2091898

جولیان گرسل در گفت‌وگو با MLSSoccer در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که اگر هر کدام از ما بگوییم که شکستن این رکورد برای ما مهم نیست و ارزشی ندارد، بدون شک دروغ گفته‌ایم. حالا باید به فکر ارائه یک بازی خوب و درخشان در خانه برابر هوادارانی که منتظر ما هستند باشیم.

این بازی برای ما فقط یک بازی ساده و عادی نیست. ما چیزی داریم که باید برای آن تلاش کنیم و می‌خواهیم که این سال را به بهترین رکورد و امتیازی که در طول یک فصل به ثبت رسیده است به پایان ببریم تا توانایی خودمان را نشان داده باشیم.»

دیدگاه‌ها