کد خبر : 2075173 | 16 مهر 1403 ساعت 14:19 | 43K بازدید | 63 دیدگاه

مسیر هموار برای انتقال ستاره لیورپول

آرنولد در رئال: تصمیمی که قطعی شد

مصدومیت شدید دنی کارواخال دیگر جای تردیدی برای مدیران رئال برای جذب ترنت الکساندر آرنولد باقی نگذاشته است.

آرنولد در رئال: تصمیمی که قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، آاس امروز نوشت، بلاتکلیفی ناشی از مصدومیت طولانی‌مدت دنی کارواخال بحث بر سر جذب آرنولد که قراردادش در سال 2025 با لیورپول پایان می‌رسد و تمایلی برای تمدید ندارد را باز کرده است.

در واقع مصدومیت بسیار جدی کارواخال به طور اساسی حال و شاید آینده دفاع راست رئال مادرید را تغییر دهد. اکنون، باشگاه به فکر خرید فوری یا حتی در ژانویه نیست، اما یافتن یک مدافع کناری بزرگ در تابستان 2025 یک احتمال بسیار واقعی است و نامی که در باشگاه مادریدی با قلم قرمز مشخص شده، ترنت الکساندر-آرنولد است.

او تمام ویژگی‌های یک مدافع راست بزرگ و باکیفیت برای رئال را دارد. از نظر سن او هنوز 25 سال بیشتر ندارد ولی سال‌هاست مدافع ثابت لیورپول و همچنین تیم ملی انگلیس است و با باشگاهش به همه افتخارات ممکن رسیده است. او در یورو 2024 نیز با سه شیرها به فینال رسید.

2091894

طبق گزارش آاس، گفت‌وگوهای مقدماتی با آرنولد از چندی پیش شروع شده اما لیورپول نیز قصد تسلیم شدن ندارد و آخرین تلاش‌ها برای حفظ او ادامه دارد. اگر آرنولد تا ژانویه قراردادش را تمدید نکند، رئال می‌تواند مذاکرات رسمی را شروع کرده و انتقالش برای تابستان را قطعی کند.

رئال روی لوکاس برای ادامه فصل حساب می‌کند و البته می‌داند که کارواخال تا اکتبر سال بعد شرایط بازی نخواهد داشت. رفاقت و صمیمیت بین آرنولد و جود بلینگام نیز فاکتور کلیدی دیگر در راه انتقال او به رئال خواهد بود.

دیدگاه‌ها