کد خبر : 2075166 | 16 مهر 1403 ساعت 13:56 | 36.2K بازدید | 25 دیدگاه

جنون پنالتی در بوندسلیگای دو

هرگز این صحنه‌ها را در فوتبال ندیده بودید!

اعلام دو ضربه پنالتی عجیب به دلیل انجام خطای هند در بوندسلیگای دو توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

هرگز این صحنه‌ها را در فوتبال ندیده بودید!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ماگدبورگ و فورث در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های بوندسلیگای دو روبروی یکدیگر به میدان رفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید اما تصمیمات جنجال برانگیز و عجیب داور این بازی باعث شده است که این دیدار مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال دوستان قرار بگیرد.

در حالی که تنها ۱۳ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، دروازه‌بان تیم فورث توپ را در اختیار گرفت و آماده بود تا بازی را مجددا آغاز کند و به همین دلیل توپ را با دست برای یکی از مدافعان این تیم پرتاب کرد اما این بازیکن به اشتباه تصور کرد که او توپ را پرتاب کرده تا ضربه شروع مجدد را به او بسپارد و به همین دلیل توپ را با دست گرفت.

2091875
2091876

همین اتفاق باعث شد که داور بازی به سرعت خودش را به محوطه جریمه برساند و یک ضربه پنالتی به سود تیم حریف اعلام کند که با اعتراض بازیکنان فورث روبرو شد اما فایده‌ای نداشت و داور تصمیمش را روی این صحنه عجیب گرفته بود. هرچند بازیکن ماگدبورگ نتوانست توپ را در ابتدا به گل تبدیل کند اما روی ریباند موفق به باز کردن دروازه شد تا تیمش از حریف پیش بیفتد.

این تیم در فاصله سه دقیقه بعد هم گل دیگری به ثمر رساند تا با دو گل از حریف جلو باشد اما این پایان اتفاقات جنجالی و عجیب در نیمه اول نبود. در دقایق پایانی بازی و در حالی که ماگدبورگ حمله‌ای را روی دروازه حریف تدارک دیده بود، بازیکن فورث روی قوس محوطه جریمه خطایی روی حریف انجام داد و این بار نوبت بازیکن این تیم بود که با تصور اعلام ضربه خطا، توپ را در محوطه جریمه با دست بگیرد و به همین دلیل ولی داور تصمیم گرفت که یک ضربه پنالتی به سود ماگدبورگ اعلام کند تا صحنه جالب و عجیبی با دو پنالتی به دلیل خطای هند در این بازی رقم بخورد.

2091877
2091878

تلاش بازیکنان فورث برای منصرف کردن داور این بازی از این تصمیم فایده نداشت و ماگدبورگ موفق شد یکی از دو گل خورده را در دقیقه ۴۲ جبران کند و در نهایت هم در دقیقه ۷۵ گل دوم را به ثمر رساند تا این بازی عجیب و جنجالی با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده باشد.

دیدگاه‌ها