کد خبر : 2075156 | 16 مهر 1403 ساعت 13:28 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

عملیات احیای ستاره والیبال ایران کلید خورد

میثم صالحی شروعی عالی در لیگ برتر والیبال ترکیه داشت.

عملیات احیای ستاره والیبال ایران کلید خورد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در آغاز هفته اول لیگ برتر والیبال ترکیه تیم فنرباغچه در حضور ثابت میثم صالحی، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر یک مقابل بورسا اسپور به برتری رسید.

میثم صالحی که پس از مدت‌ها دوباره لژیونر شده است، با توجه به اینکه چند سال پیش پس از مصدومیت کتفش کمی دچار افت شده بود، در بازی دیشب نشان داد به دوران اوج بازگشته است.

او در دیدار برابر بورسا اسپور توانست شانزده امتیاز کسب کند که سه امتیاز آن از دفاع، یک امتیاز از سرویس و دوازده امتیاز هم در حمله بود. میثم صالحی در دریافت اول اثر بخشی پنجاه هشت درصدی داشت و در حمله نیز از نوزده بار تلاشش دوازده امتیاز کسب کرد که ۶۳ درصد موفقیت در حملات را به نام خود ثبت کرد.

1914446

همه این آمار نشان می‌دهد که اگر این دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران دچار مصدومیتی دوباره نشود می‌تواند دوباره همان میثم صالحی المپیک توکیو شود و به یکی از ستون‌های تیم ملی و بازیکن مورد علاقه روبرتو پیاتزا تبدیل شود.

همین که او توانسته دنیس کاریاگین هم پستی سرشناس بلغارستانی خود را در هفته اول نیمکت‌نشین کند، نشان می‌دهد میثم صالحی پس از یک دوره افت می‌تواند در لیگ برتر والیبال ترکیه دوباره خود را احیا کند.

دیدگاه‌ها