کد خبر : 2075153 | 16 مهر 1403 ساعت 13:17 | 30.7K بازدید | 18 دیدگاه

وقتی لوا و رافینیا در لیست سیاه بودند

دستور تاریخی فلیک: بارسا چه شانسی آورد!

بارسا شروع عالی خود در فصل جاری را مدیون دو بازیکنی است که چندی پیش فروش آنها از سوی ژاوی و برخی مدیران توصیه شده بود ولی با دخالت فلیک ماندنی شدند.

دستور تاریخی فلیک: بارسا چه شانسی آورد!

به گزارش "ورزش سه"، خیلی‌ها فصل گذشته روبرت لواندوفسکی را در بارسا دفن کردند پس از بردن جایزه ال‌پیچیچی در اولین سال حضور خود، عملکرد او در سال دوم افت کرد. او کمتر گل زد و کل تیم نیز تحت تاثیر قرار گرفت؛ تیمی که هیچ شباهتی به قهرمانی دو سال پیش در لیگ نداشت.

2091860

ستاره لهستانی، برای برخی از افراد درون باشگاه بازیکنی در فهرست خروج بود. با این حال، واکنش او در فصل جاری غافلگیرکننده بوده و تمام مخالفانش را ساکت کرده است. لواندوفسکی تنها در 9 بازی لیگ نشان داده که در بهترین فرم خود قرار دارد. او وارد یک دوره جوانی کامل شده است.

لوا امسال 12 گل به ثمر رسانده است. او در ویتوریا اولین هت‌تریک فصل خود را با کارایی خیره کننده به دست آورد و این سه گل را در 25 دقیقه به ثمر رساند.

یک ماشین گلزنی واقعی و یکی از کلیدهای موفقیت بارسلونا برای قرار گرفتن در بالای جدول. حالا ببینیم چه کسی شهامتش را دارد که او را وارد فهرست خروج کند.

2091861

یکی دیگر از جذابیت‌های فصل‌های دیدنی بارسا، رافینیا است. در همه بازی‌ها او تعیین کننده کار کرده است.

او در ویتوریا برابر آلاوس دو پاس گل اول را به لواندوفسکی داد. اولی یک ضربه آزاد مستقیم و در دومی بعد از انجام یک بازی واقعاً درخشان، توپ را به شکلی باورنکردنی گرفت، 40 متر دوید و یک پاس دقیق به لوا داد تا گل دوم را به ثمر برساند. رافینیا بازیکن دیگری است که در بارسا می‌خواستند بفروشند ولی با دستور هانسی فلیک ماندنی شد. حال این سوال مطرح است، چگونه به ذهن مدیران بارسا رسیده بود که باید از شر لوا و رافینیا خلاص شوند؟

دیدگاه‌ها