کد خبر : 2075146 | 17 مهر 1403 ساعت 02:35 | 9.9K بازدید | 35 دیدگاه

از فولاد و تراکتور تا ایران و ازبکستان

اوتکیر و بیرو قرار دعوا گذاشتند: آخر هفته در تاشکند!

دو گلر تیم‌های لیگ برتر ایران خیلی زود در مسابقات ملی با یکدیگر رودررو خواهند شد.

اوتکیر و بیرو قرار دعوا گذاشتند: آخر هفته در تاشکند!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود خوزستانی‌ها خاتمه پیدا کرد که نکته مهم این بازی، باز شدن دروازه دو دروازه‌بان ملی پوش ایران و ازبکستان بود که قرار است خیلی زود در نخستین دیدار این دوره از تعطیلات بین‌المللی فیفا مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

اوتکیر یوسوپوف 33 ساله در هفت بازی این فصل لیگ برتر تنها 4 بار کلین‌شیت داشته و پشت سر محمدرضا اخباری گلر باتجربه گل گهر سیرجان قرار گرفته و در طرف مقابل، همتای ایرانی او در دیدار شب گذشته یعنی علیرضا بیرانوند وضعیت کاملا متفاوتی داشته است.

شماره یک تیم ملی ایران که همیشه از چهره‌های بالانشین در آمار کلین‌ شیت‌ها بوده، تا اینجای فصل با 3 کلین‌شیت پشت سر یوسوپوف، گوندوز و محمد خلیفه قرار گرفته است. با این حال بیرانوند و یوسوپوف اکنون خودشان را به اردوی تیم ملی کشورشان خواهند رساند تا این بار در تاریخ 19 مهر ماه و در تاشکند پایتخت کشور ازبکستان مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

این دو بازیکن، برای نخستین بار در مسابقات باشگاهی برابر یکدیگر جدال داشتند و تا پیش از این، در بازی‌های ملی نیز با همدیگر تقابل داشتند که از 3 تقابل، علیرضا بیرانوند 2 بار کلین‌شیت کرده بود و یوسوپوف تنها یک بار موفق به انجام این کار شده بود.

حال در سومین دیدار از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، این دو بازیکن برای تعیین سرنوشت صدرنشین گروه با یکدیگر رودررو خواهند شد.

دیدگاه‌ها