کد خبر : 2075137 | 16 مهر 1403 ساعت 12:27 | 22.2K بازدید | 46 دیدگاه

رمز پیروزی‌های مهم پرسپولیس: ارتش صبور سکوها

هواداران پرسپولیس نقش مهمی در پیروزی‌های اخیر تیم محبوب‌شان داشته‌اند.

رمز پیروزی‌های مهم پرسپولیس: ارتش صبور سکوها

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی در دو دیدار اخیر خود در لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کرده که بازی تا دقایق پایانی مساوی بدون گل دنبال می‌شد اما اصرار سرخ‌ها برای رسیدن به گل و جنگیدن برای پیروزی سبب شد این تیم مقابل استقلال و چادرملو پیروزی‌های دراماتیکی را تجربه کند و با گلزنی در وقت‌های اضافه نیمه دوم به صدر جدول نزدیک بشود.

البته پرسپولیس در بازی قبلی خود در لیگ نخبگان آسیا نیز در حالی که بازی یک بر یک جریان داشت تلاش زیادی کرد به گل برتری در دقایق پایانی دست پیدا کند اما شرایط چمن، بارندگی شدید و البته بی‌برنامگی سرخپوشان در حملات باعث نشد گاریدو طعم پیروزی آسیایی را با پرسپولیس بچشد.

2091823

با این حال نکته جالب توجه در سه دیدار اخیر پرسپولیس که در تهران برگزار شده، صبوری بالای هوادران پرسپولیس تا ثانیه‌های پایانی بود. قرمزپوشانِ سکوها تا ثانیه‌های پایانی تیم و بازیکنان خود را تشویق کرده و آنها را رو به جلو فراخواندند و در نهایت شاهد پیروزی تیم‌شان در دربی و بازی با چادرملو در ثانیه‌های پایانی بودند.

همچنین با حضور بانوان در ورزشگاه که هنوز شور و شوق زیادی از دیدن بازی تیم محبوب‌شان از نزدیک دارند صدای تشویق در اکثر دقایق بازی به گوش می‌رسد و بازیکنان پرسپولیس با روحیه بالا برای موفقیت تیم‌شان تلاش می‌کنند. بیخود نیست که گاریدو بارها از اشتیاق برای بازی در ورزشگاه آزادی و برخورداری از حمایت 80 هزار نفری صحبت کرده است.

دیدگاه‌ها