کد خبر : 2075127 | 16 مهر 1403 ساعت 12:01 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

قوی‌تر برمی‌گردی

پیام احساسی همسر کارواخال: مثل یک کابوس

دافنه کانیزارس، همسر دنی کارواخال، به مصدومیت شدید او با یک متن احساسی واکنش نشان داد.

پیام احساسی همسر کارواخال: مثل یک کابوس

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت دنی کارواخال مثل یک شوک بزرگ برای او و باشگاه رئال مادرید بود. در دقایق پایانی بازی با ویارئال او در برخورد با یرمی پینو مصدوم شد و دیروز تیم پزشکی رئال اعلام کرد سه رباط او پاره شده و چنین مصدومیتی به یک سال ریکاوری نیاز دارد. رسانه‌ها نوشته‌اند 50 درصد بازیکنان بعد از چنین مصدومیتی دیگر هرگز به فرم خوب خود بر نمی‌گردند.

از دیروز بسیاری برای کارواخال پیام‌های هم‌دردی و قوت قلب فرستاده‌اند. دافنه، همسر کارواخال، نیز با انتشار متنی احساسی برای او نوشت: «هنوز انگار در یک کابوس به سر می‌بریم و این مثل یک خواب بد است. دیدن اینکه چقدر غمگین بودی و درد می‌کشیدی، در حالی که سعی می‌کردی به من لبخند بزنی. بسیار دوستت دارم و تحسینت می‌کنم. امروز مسیرت برای بازگشت به جایی که شادترین هستی آغاز می‌شود. قوی‌تر برمی‌گردی چون همیشه تمام توانت را برای هر چیزی می‌گذاری. تو در زندگی هنوز چیزهای زیادی برای به دست آوردن داری.»

دافنه از پیام‌هایی که هواداران رئال برای او فرستاده‌اند نیز تشکر کرد: «بابت این‌همه پیام ممنونم. دیروز لطف و محبت واقعی را احساس کردیم و دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند.»

2091810

دیدگاه‌ها