کد خبر : 2075123 | 16 مهر 1403 ساعت 11:50 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

دومین غایب بزرگ اردوی فرانسه بعد از امباپه

دایو اوپامکانو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی فرانسه در دو دیدار پیش رو نخواهد بود.

دومین غایب بزرگ اردوی فرانسه بعد از امباپه

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته ششم بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی آینتراخت فرانکفورت روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی با تساوی ۳-۳ برابر این تیم متوقف شد تا روند ناکامی‌هایش در چند بازی اخیر ادامه داشته باشد.

اوپامکانو در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و ۹۰ دقیقه هم برای بایرن بازی کرد اما در دقایق پایانی این بازی بود که به دلیل احساس درد و مصدومیتی که داشت جایش را به اریک دایر داد و از زمین بازی بیرون رفت و هواداران بایرن با مشاهده شرایط او نگران مصدومیت جدی او بودند.

2091801

منابع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ از اظهار نظر درباره وضعیت این بازیکن خودداری کردند و مدعی شدند که باید ام آر آی روی پای او صورت بگیرد تا وضعیتش به صورت کامل مشخص شود و از سوی کادر پزشکی این تیم مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود که این مصدومیت تا چه حد جدی است.

اما حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که مصدومیت اوپامکانو از ناحیه همسترینگ است و او باید مدتی را دور از میادین مشغول استراحت و طی کردن روند درمانش باشد تا بتواند بار دیگر به ترکیب بایرن برگردد. او به این ترتیب حضور در اردوی تیم ملی فرانسه در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر را از دست خواهد داد و نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در دو بازی پیش روی آنها در لیگ ملت‌های اروپا همراهی کند.

دیدگاه‌ها