کد خبر : 2075122 | 16 مهر 1403 ساعت 11:39 | 7.8K بازدید | 9 دیدگاه

امیدواری بارسا: اولمو به بازی بعدی می‌رسد

دنی اولمو به احتمال زیاد می‌تواند بارسلونا را در دیدار برابر سویا همراهی کند.

امیدواری بارسا: اولمو به بازی بعدی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اولمو از زمان حضورش در بارسلونا و دریافت مجوز حضور در میدان با ثبت رسمی قراردادش در لالیگا خیلی زود توانست توانایی و مهارت‌هایش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و به یکی از ستاره‌های کلیدی بارسا در رقابت‌های لالیگا تبدیل شود.

اما این بازیکن در جریان دیدار برابر خیرونا که با پیروزی پرگل بارسلونا به پایان رسید مصدوم شد و از اواخر شهریور تا به حال نتوانسته است در یک دیداری در ترکیب بارسا به میدان برود و مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتش است اما به نظر می‌رسد که کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود.

2081890

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که روند درمان مصدومیت این ستاره اسپانیایی بسیار خوب پیش رفته و کادر پزشکی بارسلونا از شرایط او رضایت کامل دارند و امیدوار هستند که این بازیکن بتواند پس از وقفه دیدارهای ملی در ماه اکتبر در دیدار برابر سویا در ترکیب بارسلونا حضور داشته باشد و تیمش را همراهی کند.

اولمو برای دیدارهای پیش روی تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر به اردوی این تیم دعوت نشده و در بارسلونا می‌ماند تا روند درمانش را تکمیل کند و آماده باشد تا در اولین بازی بارسا که سرآغاز چند دیدار بسیار سخت و حساس برابر تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ و رئال مادرید است به میدان برود.

دیدگاه‌ها