کد خبر : 2075114 | 16 مهر 1403 ساعت 11:04 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

انتقاد سرمربی لوبه از ستاره ایرانی و بقیه!

سرمربی لوبه از عملکرد تیمش مقابل میلانو اصلأ راضی نیست.

انتقاد سرمربی لوبه از ستاره ایرانی و بقیه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال لوبه ایتالیا که دیشب برای اولین بار پوریا حسین خانزاده را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه عجیب سه بر صفر مقابل آلیانز میلانو شکست خورد تا در پایان هفته‌ دوم سوپر لیگای ایتالیا اولین شکست خود را متحمل شود.

جیامپائولو مدی، سرمربی لوبه، پس از این شکست در حالی که از عملکرد بازیکنان خود راضی نبود گفت: "اریک لوپکی در طول هفته مشکلات جسمی داشت. او در تمرینات صد درصد آماده نبود و سعی کردم از پوریا حسین خانزاده استفاده کنم. ما در دریافت خیلی متحمل سختی شدیم، مخصوصاً در ابتدا، اما این نقطه عطف مسابقه بود. سعی کردم اریک لوپکی را به جای حسین خانزاده بیاورم تا تعادل را به تیم بدهم، او در لحظاتی این کار را کرد اما کامل موفق نشد.

دو موضوع اصلی در پذیرش و ناتوانی تیم در ارائه دادن بازی خود در لحظات پیچیده بود. پسرها والیبال و عملکرد خود را اصلا ارائه نکردند و این خوب نیست، چون اگر روزهای بدی را می‌گذراندیم و می‌باختیم اشکالی نداشت، اما نه اینگونه با اشتباهات زیاد و آشفتگی بیش از حد. این مسابقه باید به رشد ما کمک کند، باید آن را در کوله بار تجربیات خود بگذاریم و دیگر تکرار نشود. فراتر از نمایش‌های انفرادی، که شاید کم و بیش خوب بود، اما به عنوان یک تیم، خودمان نبودیم. در ست سوم تسلیم نشدیم و سعی کردیم عکس‌العمل نشان دهیم، اما موفق نشدیم در امتیازات پایانی خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهیم که سخت‌ترین مرحله بود، ما روی این جنبه‌ها از نقطه نظر فنی و بالاتر از همه ذهنی کار خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها