کد خبر : 2075113 | 16 مهر 1403 ساعت 11:02 | 22.8K بازدید | 12 دیدگاه

آمار باورنکردنی: دروازه‌بان یونایتد ستاره لیگ برتر است!

آندره اونانا با وجود مشکلات منچستریونایتد توانسته است در این فصل عملکرد بسیار درخشانی را ارائه دهد.

آمار باورنکردنی: دروازه‌بان یونایتد ستاره لیگ برتر است!

به گزارش "ورزش سه"، تغییرات به وجود آمده در ساختار مدیریتی و کادر فنی منچستریونایتد و همچنین جذب بازیکنان جدید و با استعداد باعث شده بود که هواداران این تیم به بهبود شرایط تیم محبوب‌شان در فصل جدید امیدوار باشند اما شرایط مطابق خواسته و انتظار آنها پیش نرفت و یونایتد همچنان درگیر بحران است.

شیاطین سرخ روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی استون ویلا به میدان رفتند و این بازی پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شرایط یونایتد در جدول رده‌بندی این مسابقات بیش از پیش دشوار شود و آنها در رده چهاردهم قرار بگیرند.

اما نکته جالبی که با وجود تمامی مشکلات جدی یونایتد در این فصل وجود دارد، عملکرد خوب و درخشانی است که اونانا در دروازه این تیم به نمایش گذاشته و باعث شده است که بسیاری از کارشناسان و هواداران این تیم به تمجید از او روی بیاورند و به پیشرفتی که نسبت به فصل گذشته داشته اذعان داشته باشند.

2013512

این بازیکن در حال حاضر توانسته است در چهار دیدار از هفت دیدار برگزار شده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دروازه تیمش را بسته نگه دارد که آمار بسیار خوبی برای او به حساب می‌آید و در واقع بیشترین تعداد کلین‌شیت در این مسابقات تا به این جای کار است و نشان می‌دهد که شرایط بدون حضور او می‌توانست برای اریک تن‌هاخ و تیمش بسیار سخت‌تر از این باشد.

کادر فنی و مدیران یونایتد هم از شرایط و پیشرفت او بسیار راضی هستند و باور دارند که حضور او در ادامه فصل می‌تواند به بهبود وضعیت این تیم به شکل قابل توجهی کمک کند.

دیدگاه‌ها