کد خبر : 2075109 | 16 مهر 1403 ساعت 10:55 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بونوچی: پپ من را در سیتی می‌خواست

لئوناردو بونوچی می‌گوید پپ گواردیولا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به دنبال جذب او در منچسترسیتی بود.

ادعای بونوچی: پپ من را در سیتی می‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، بونوچی بیشتر دوران فوتبالش را در یوونتوس سپری کرد و در سال ۲۰۲۳ تصمیم گرفت که پس از اختلافاتش با مکس آلگری از این باشگاه جدا شود و راهی یونیون برلین شد و در تابستان امسال هم به باشگاه فنرباغچه پیوست تا بازی در سوپر لیگ ترکیه را هم تجربه کرده باشد.

این ستاره ایتالیایی یکی از بازیکنان جنجالی یوونتوس در زمان حضورش در این تیم بود و در سال ۲۰۱۷ در اقدامی ناگهانی و غیرمنتظره تصمیم گرفت راهی میلان شود که با خشم و عصبانیت شدید هواداران یووه هم همراه بود اما در نهایت فقط یک فصل در این باشگاه دوام آورد و در پنجره تابستانی بعدی بار دیگر به یووه برگشت.

با این حال، این بازیکن حالا و پس از گذشت چند سال مدعی شده است که چند باشگاه بزرگ دیگر از جمله منچسترسیتی و پاری سن ژرمن هم در آن بازه زمانی خواهان به خدمت گرفتنش بودند اما او تصمیم گرفته است پیراهن میلان را به تن کند.

بونوچی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «وقتی که تصمیم گرفتم یوونتوس را در سال ۲۰۱۷ ترک کنم، هر دو باشگاه منچسترسیتی و پاری سن ژرمن خواهان جذب من بودند. آنها حتی پیشنهاد رسمی هم ارائه کردند اما من می‌خواستم در ایتالیا بمانم و تصمیم گرفتم به میلان ملحق شوم. پپ گواردیولا پیش از آن در سال ۲۰۱۶ هم من را برای حضور در سیتی می‌خواست اما پاسخم منفی بود.»

دیدگاه‌ها