کد خبر : 2075099 | 16 مهر 1403 ساعت 10:03 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

لیورپول کوتاه نمی‌آید: این ستاره باید بماند

مدیران لیورپول مصمم هستند تا هر طور شده است ترنت الکساندر آرنولد را در این باشگاه حفظ کنند.

لیورپول کوتاه نمی‌آید: این ستاره باید بماند

به گزارش "ورزش سه"، آرنولد بدون شک یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین بازیکنان لیورپول در چند فصل اخیر بوده و توانسته است بارها نقشی کلیدی را برای این تیم در رقابت‌های مختلف ایفا کند و به آنها در کسب موفقیت‌هایی که در چند فصل اخیر به آنها دست پیدا کرده‌اند کمک قابل توجهی کرده باشد.

قرارداد این ستاره انگلیسی با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و تلاش مدیران این باشگاه برای متقاعد کردن او و امضای قرارداد جدید تا به حال نتیجه نداده است اما مذاکرات همچنان با مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن ادامه دارد و آنها امیدوار هستند که بتوانند او را در این تیم حفظ کنند و مانع جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد شوند.

2090093

نگرانی اصلی مدیران لیورپول این است که نام رئال مادرید از چند ماه قبل در کنار نام این بازیکن به گوش می‌رسد و آنها نگران هستند که حضور در سانتیاگو برنابئو و بازی در کنار ستاره‌های حاضر در ترکیب رئال خصوصا جود بلینگام که دوست نزدیک و صمیمی این بازیکن است، او را وسوسه کند.

اما روزنامه تایمز انگلیس مدعی شده است که مدیران این باشگاه حاضر نیستند به هیچ وجه از مواضع خود برای تهدید قرارداد با الکساندر آرنولد کوتاه بیایند و همچنان با تمام توان در تلاش هستند که او را برای امضای قرارداد جدید راضی کنند. تلاش لیورپول این است که این قرارداد پیش از ماه ژانویه که به این بازیکن اجازه خواهد داد مذاکراتش با دیگر باشگاه‌ها را آغاز کند امضا شود تا خیال هواداران این تیم هم آسوده باشد.

دیدگاه‌ها