کد خبر : 2075097 | 16 مهر 1403 ساعت 09:42 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

پاسوری که به اندازه یک مهاجم امتیاز کسب می‌کند!

سیمونه جیانلی یک نمایش درخشان دیگر را از خود به ثبت رساند.

پاسوری که به اندازه یک مهاجم امتیاز کسب می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک یکی از دلایل موفقیت این روزهای باشگاه والیبال پروجا ایتالیا، سیمونه جیانلی پاسور با تجربه این تیم است. او با پاس‌های بی‌نظیرش برای مهاجمین خود نقش عمده‌ای در موفقیت‌های اخیر این تیم داشته است.

اما فقط پاس دادن وظیفه این پاسور دو متری نیست. سیمونه جیانلی در بازی دیشب مقابل پادووا توانست هشت امتیاز نیز کسب کند تا نشان دهد می‌تواند همانند یک مهاجم برای تیمش امتیاز کسب کند.

جیانلی در هر کجای زمین قرار بگیرد می‌تواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. وقتی پشت سرویس قرار می‌گیرد می‌تواند با سرویس‌های هدف‌دار خود دریافت کننده‌های تیم مقابل را از کار بیندازد؛ دقیقا همان کاری که در مرحله یک چهارم نهایی المپیک با ژاپن کرد. وقتی در جلوی تور قرار می‌گیرد در دفاع همانند یک مدافع توپ‌های مهاجمین حریف را دفاع می‌کند. جیانلی در بازی دیشب سه امتیاز از هشت امتیازی که کسب کرد را از دفاع به دست آورد.

آنجلو لورنزتی بسیار خوشبخت است که در موقعی هدایت تیم پروجا را بر عهده گرفته که این پاسور بیست و هشت ساله در این تیم حضور دارد. با وجود جیانلی او می‌تواند به قهرمانی در اروپا نیز بیندیشد.

دیدگاه‌ها