کد خبر : 2075095 | 16 مهر 1403 ساعت 09:22 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

برنده مقابل استقلال، سرسخت برابر سپاهان؛

سرمربی خارجی آبی‌ها یقه مدعیان را می‌گیرد!

استقلال خوزستان در دو جدال حساس این فصل خود مقابل مدعیان قهرمانی نمایش فنی موفقی داشت.

سرمربی خارجی آبی‌ها یقه مدعیان را می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در مسابقه اخیرش مقابل تیم آماده سپاهان قرار گرفت و در شرایطی میزبان طلایی پوشان بود که آنها چهار روز قبل‌تر، در لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به استقلال تاجیکستان زده بودند، اما نمایش تاکتیکی شاگردان میودراگ بوژوویچ موجب شد تا آنها عملکرد پایاپای و حتی موقعیت‌های خطرناک‌تری به وجود بیاورند و فقط در زدن گل ناکام بمانند.

میودراگ بوژوویچ در شرایطی هدایت استقلال خوزستان را برعهده گرفت که این تیم در فصل گذشته در روز آخر مسابقات توانست در لیگ برتر بماند و شرایط چندان جالبی از نظر بازیکن با کیفیت و زیرساخت نداشت، اما با بازسازی تقریبی لیست، تیمش را وارد بازی‌ها کرد و تاکنون نشان داده مقابل مدعیان عملکرد موفقی دارد.

2091769

استقلال خوزستان که فصل را بدون مهره‌های خارجی و تساوی مقابل آلومینیوم آغاز کرد، پس از روند فنی رو به رشدی داشت و در هفته سوم پیروزی شگفت‌انگیزی برابر استقلال تهران به دست آورد و شاگردان بوژوویچ کیفیت بالایی از خود نشان دادند و توانستند اولین برد فصل را در یک جدال حساس بگیرند.

عملکرد بوژوویچ و تیمش مقابل استقلال تهران، توقع هواداران خوزستانی را به شکل عجیبی بالا برد و آنها از تیمی که طی سالیان اخیر به سختی در لیگ برتر مانده و همواره جزء گزینه‌های سقوط قرار داشته، توقع بردهای متوالی داشتند که این اتفاق برای تیمی که برخی مهره‌هایش زودتر از سرمربی در این باشگاه حضور داشتند، شدنی نبود. با این وجود، استقلال خوزستان با بوژوویچ 6 امتیاز گرفته و فاصله سه امتیازی با رتبه‌های تک رقمی در جدول دارد و با کیفیتی که مقابل استقلال، سپاهان و... ارائه کرده، نشان داده می‌تواند آینده بهتری برای آبی‌ها بسازد و دوباره نتیجه بگیرد؛ اتفاقی که احتمالا پس از فیفا دی شاهد آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها