کد خبر : 2075085 | 16 مهر 1403 ساعت 01:57 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوناروما: اهمیتی ندارد که صدرنشین نیستیم!

جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی پاری سن ژرمن، از عملکرد تیمش در نیمه اول دیدار مقابل نیس رضایت نداشت، اما نسبت به بهبود عملکرد تیمش در ادامه فصل ابراز اطمینان کرد.

دوناروما: اهمیتی ندارد که صدرنشین نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در هفته هفتم از مسابقات لیگ یک در مقابل نیس قرار گرفت و در پایان نیمه اول بازنده به رختکن رفت. در نیمه دوم نونو مندز گل خورده تیمش را جبران کرد اما پی‌اس‌جی دیگر نتوانست به گل برسد و بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. با نتیجه این بازی پاریسی‌ها نتوانستند به صدر بازگردند و با دو امتیاز کمتر از موناکو، پشت سر این تیم قرار گرفتند.

دوناروما پس از این تساوی پاری سن ژرمن در برابر نیس گفت: «نیمه اول خوب نبود، ما باید بهتر کار کنیم. این امر بسیار مهم است. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. یک گل زدیم اما موضوع ناراحت‌کننده این است که نتوانستیم گل دوم را بزنیم. باید تهاجمی‌تر باشیم.»

او درباره انتقادات هواداران و رسانه‌ها از خودش گفت: «انتقادات بر من تأثیری ندارد، من برای هر شرایطی آماده هستم. از خودم راضی هستم و از کار کردن با این تیم خوشحالم.»

2091755

او در آخر در مورد قرار گرفتن پی‌اس‌جی در رتبه دوم و از دست رفتن صدر افزود: «تا پایان لیگ راه زیادی مانده، فعلا مهم نیست که اول نباشیم، ما پیشرفت خواهیم کرد. در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم اما اگر مانند نیمه دوم بازی کنیم، بازی‌های بسیار خوبی خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها