کد خبر : 2075070 | 16 مهر 1403 ساعت 01:10 | 6.4K بازدید | 6 دیدگاه

فونسکا: نمی‌خواهم در این سیرک مشارکت کنم!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان، پنالتی‌هایی که در بازی تیمش مقابل فیورنتینا گرفته شد را نادرست دانست و تصمیات داور را به سیرک تشبیه کرد‌.

فونسکا: نمی‌خواهم در این سیرک مشارکت کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های فیورنتینا و میلان در یک بازی عجیب و غریب از هفته هفتم رقابت‌های سری آ با برتری ۲-۱ فیورنتینای میزبان به پایان رسید و حالا میلان متحمل دومین شکست پیاپی بعد از باخت مقابل لورکوزن شد. در این بازی ابتدا پنالتی فیورنتینا توسط مایک مانیان مهار شد و سپس دو پنالتی بازیکنان میلان با درخشش داوید دخیا هدر رفت.

جالب آنکه سرمربی میلان در کنفرانس خبری بعد از بازی حتی پنالتی‌هایی که برای تیم خودش گرفته شد را زیر سوال برد و گفت: "من عاشق فوتبال هستم و نمی‌خواهم در این سیرک مشارکت کنم. الان همه چیز پنالتی است، چه برای ما چه علیه ما، اما این فوتبال نیست که برای کوچک‌ترین لمسی پنالتی بگیرید. من نمی‌خواهم وارد این سیرک شوم."

سپس از فونسکا در خصوص عدم موفقیت سیستم ۴-۲-۴ به دلیل نبود بازیکن چندان دونده پرسیده شد و او پاسخ داد: "فکر می‌کنم تا اینجای فصل با این سیستم خوب عمل کردیم. موقعیت چندانی به فیورنتینا ندادیم و ضعف بزرگی که داشتیم گل نکردن موقعیت‌های پرشمار گلزنی بود. گل اول آنها روی پرتاب اوت به ثمر رسید و گل دوم‌شان نیز روی یک توپ بلند بود. تناقص در بحث دفاع و حمله اصلا خوب نیست."

2085086

سرمربی میلان سپس به پنالتی‌های ازدست‌رفته تیمش اشاره کرد و گفت: "وقتی در یک بازی دو پنالتی را از دست بدهید یعنی برنده شدن سخت است. در چنین شرایطی مهم نیست چند موقعیت ایجاد می‌کنید، چرا که گل زدن مهم است.

نمی‌دانم چه پاسخی در مورد گل‌های ساده‌ای که دریافت کردیم بدهم. اما چیزی که واضح بود این است که در چنین سیستمی اگر در بحث تهاجمی خوب نباشیم، فضای زیادی در اختیار بازیکنان حریف قرار می‌دهیم."

بعد از سوت پایان بازی، تئو هرناندز به دلیل اعتراض شدید به عملکرد داور از زمین اخراج شد. فونسکا در این خصوص گفت: "راستش من هم نمی‌دانم چه اتفاقی برای تئو رخ داد. به هرحال او را در بازی بعد در اختیار نداریم."

دیدگاه‌ها