کد خبر : 2075062 | 16 مهر 1403 ساعت 00:58 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

از او گل بخواهید، دعوا نه

واکنش عجیب ستاره چلسی به نزاع هم‌تیمی‌ها! (عکس)

کول پالمر، هافبک چلسی، در درگیری بین همبازیانش و بازیکنان ناتینگهام فارست شرکت نکرد.

واکنش عجیب ستاره چلسی به نزاع هم‌تیمی‌ها! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه تیم‌های چلسی و ناتینگهام فارست به تساوی 1-1 دست یافتند. کریس‌وود در دقیقه 49 برای فارست گلزنی کرد و نونی مادوئکه در دقیقه 57 گل تساوی را برای آبی‌ها به ثمر رساند.

با این حال، در جریان این بازی به میزبانی در استمفوردبریج، در دقایق پایانی یک درگیری بین بازیکنان دو تیم رخ داد که از جیمز وارد پراوس از فارست در دقیقه 78 اخراج شد.

این درگیری زمانی شروع شد که نکو ویلیامز از فارست، مارک کوکوریا، مدافع چلسی را به زمین زد و انزو مارسکا، سرمربی آبی‌ها به شدت از این اقدام عصبانی شد تا بازیکنان و نیمکت‌نشینان دو تیم هم وارد این درگیری شوند.

فیلمی از این صحنه‌ نشان می‌دهد که ستاره چلسی هیچ تمایلی به شرکت در این درگیری ندارد. در این ویدیو دیده می‌شود که کول پالمر در فاصله کوتاه با این درگیری ایستاده و به جای اینکه به آن نزدیک شود تصمیم می‌گیرد روی زمین بنشیند و این لحظات را تماشا کند.

این جوان 22 ساله ابتدا روی زمین می‌نشیند، سپس برای لحظاتی دراز می‌کشد و پس از نشستن مجدد دستانش را دور زانوهایش حلقه کرد تا تصاویر جالبی را از این لحظه ثبت کند.

2091706
2091707

این برخورد از سوی پالمر باعث شد که طرفداران فوتبال در رسانه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی داشته باشند. یکی از طرفداران چلسی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "به پالمر نگاه کنید، هیچ ایده‌ای در ذهنش ندارد."

یکی دیگر از طرفداران چلسی نوشت: "او فقط می‌خواهد دراز بکشد و ریلکس کند!" یک نفر دیگر نوشت: "من از این حرکت خیلی خوشم آمد. او فقط می‌خواهد بازی کند و آرام باشد."

دیدگاه‌ها