کد خبر : 2075058 | 16 مهر 1403 ساعت 09:29 | 6.2K بازدید | 6 دیدگاه

بالاک: بایرن باید خودش را زیر سوال ببرد!

میشائیل بالاک عمکرد ضعیف مدافعان بایرن مونیخ را دلیل اصلی ناکامی‌های اخیر این تیم می‌داند.

بالاک: بایرن باید خودش را زیر سوال ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، تساوی پرگل بايرن مونیخ مقابل فرانکفورت با نتیجه ۳-۳ منجر به انتقاد هواداران و پیشکسوتان این تیم از عملکرد خط دفاعی شاگردان ونسان کمپانی در بازی‌های اخیر شده است.

میشائیل بالاک، ستاره سال‌های دور بایرن مونیخ، در گفتگو با DAZN در مورد عملکرد بایرن در بازی مقابل فرانکفورت گفت: "خط دفاعی بایرن در این بازی واقعا ضعیف عمل کردند. فرانکفورت تنها سه موقعیت داشت و از هر سه آن‌ها به بهترین شکل بهره برد و این یعنی تیم در دفاع سخت‌گیرانه عمل نمی‌کند. 

اگرچه بازیکنان دفاعی بایرن روی توپ‌های هوایی با توجه به قد بلندی که دارند خوب عمل می‌کنند، اما روی زمین چندان خوب و هماهنگ نیستند."

بالاک با تمجید از عملکرد عمر مرموش، ستاره خط حمله فرانکفورت، گفت: "او یک بازیکن در سطح جهانی است. در همه دوئل‌های تک نفره‌ای که با اوپامکانو داشت به پیروزی رسید. فکر می‌کنم اگر مرموش و اوپامکانو نزدیک به یک ساعت مصاف تک به تک با یکدیگر داشته باشند، مرموش هرگز توپ را به او نخواهد داد."

2007220

ستاره سابق تیم ملی آلمان در پایان با انتقاد مجدد از خط دفاعی بایرن اضافه کرد: "چنین نمایشی از بایرن واقعا قابل قبول نیست. آنها باید خودشان را بابت این عملکرد دفاعی ضعیف زیر سوال ببرند.

نود دقیقه تلاش و گلزنی خوب بازیکنان خط حمله با نمایش ضعیف خط دفاع بی‌ثمر شد. البته که کمپانی مربی باهوشی‌ای است و قطعا این نقطه ضعف تیمش را برطرف خواهد کرد. طبیعی است که وقتی در چند بازی نتیجه نگیرید، انتقاداتی متوجه سرمربی تیم شود."

دیدگاه‌ها