کد خبر : 2075052 | 16 مهر 1403 ساعت 00:29 | 1.7K بازدید | 6 دیدگاه

نیس 1-1 پی‌اس‌جی: تیم انریکه صدر را از دست داد

پاری سن ژرمن در بازی هفته هفتم لیگ فرانسه مقابل نیس به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

نیس 1-1 پی‌اس‌جی: تیم انریکه صدر را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته هفتم لیگ فرانسه به مصاف نیس رفت و در بازی خارج از خانه به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

ترکیب تیم‌ها:

نیس: بولکا، بومبیتو، اندایاشیمی، دانته، کلاسس، بوداعوی، اندومبله، عبدی، گیوساند، بوگا و محمدعلی چو

پاری سن ژرمن: دوناروما، مندس، پاچو، مارکینیوش، حکیمی، روئیز، نوس، زائیر‌-امری، بارکولا، دمبله و کولو موآنی

پی‌اس‌جی و نیس بازی را متعادل شروع و دنبال کردند که تیم میهمان با گذشت زمان بیشتر از حریف مالکیت توپ را در اختیار داشت که حتی از 70 درصد هم عبور کرد، اما نیس شانس‌های گلزنی بهتری را ایجاد می‌کرد.

کمی پس از اینکه ضربه سر خطرناک مندز توسط دروازه‌بان نیس مهار شد، اولین گل بازی از راه رسید. علی العبدی موفق شد در دقیقه 39 تیمش را پیش بندازد و دروازه دوناروما را باز کند.

اگرچه شاگردان لوئیس انریکه در‌واقع به نظر می‌رسید که کنترلی بیشتری روی مالکیت توپ و میدان دارند، اما نیس از کوچکترین فرصت‌هایی برای گلزنی استفاده می‌کرد و در نهایت تلاش دو تیم به برتری 1-0 نیس در نیمه نخست منجر شد.

پایان نیمه اول

پی‌اس‌جی نیمه دوم را متفاوت آغاز کرد و به غیر از در اختیار داشتن مالکیت، حملات بهتری را ترتیب داد که در دقیقه 52 مندس موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از این گل پی‌اس‌جی بیشتر فشار آورد تا گل برتری را بزند.

اشرف حکیمی یکی از موقعیت‌های جدی نیمه دوم را در دقیقه 69 رقم زد که ضربه والی او به تیرک برخورد کرد و بلوکه شد. بازی هر چه به دقایق پایانی بیشتر نزدیک می‌شد، نیس با بازیکنان بیشتری در زمین خودی دفاع می‌کرد و تلاش داشت از دروازه‌اش محافظت کند.

اگرچه بازیکنان پاری سن ژرمن با گردش توپ سرعتی و پرس سنگین روی دروازه حریف سعی کردند نتیجه را تغییر دهند، اما در نهایت  به تساوی 1-1 رضایت دادند تا با 17 امتیاز در رده دوم قرار بگیرند. نیس هم با 9 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2091689

علی‌ العبدی تونسی روی قوس محوطه جریمه پاری سن ژرمن موفق شد دفع ناقص ضربه کرنر توسط بازیکنان حریف را کنترل کرده و به سمت دروازه بفرستد که این ضربه با برخورد به پای مندز تغییر مسیر داد و دوناروما نتوانست در دقیقه 39 مانع از ورودش به دروازه شود.

1مشکی1

2091690

مندز که روی صحنه گل نیس مقصر به شمار می‌رفت، در دقیقه 52 اشتباهش را جبران کرد و در موقعیتی مشابه روی پاس عثمان دمبله موفق شد با ضربه زمینی تیمش را به گل تساوی برساند.

دیدگاه‌ها