کد خبر : 2075047 | 15 مهر 1403 ساعت 23:52 | 13.6K بازدید | 10 دیدگاه

بازگشت به مادرید: خط قرمز برزیل روی نام میلیتائو

ادر میلیتائو، مدافع تیم رئال مادرید، به دلیل مصدومیت عضلانی، در بازی‌های تیم ملی برزیل در فیفادی ماه اکتبر حضور نخواهد داشت.

بازگشت به مادرید: خط قرمز برزیل روی نام میلیتائو

به گزارش "ورزش سه"، میلیتائو پس از پیروزی رئال مادرید برابر ویارئال، به همراه هم‌تیمی‌های برزیلی‌اش، رودریگو و اندریک، به سائوپائولو سفر کرد و پس از انجام آزمایش‌های پزشکی، مشخص شد که از ناحیه عضله ران پای چپ دچار آسیب شده است. این خبر توسط کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام شده است.

به این ترتیب، میلیتائو در دیدارهای مقدماتی جام جهانی برابر شیلی و پرو حضور نخواهد داشت. در غیاب او، فابریسیو برونو، بازیکن تیم فلامنگو، جایگزین او در لیست تیم ملی برزیل خواهد شد.

این اتفاق پس از آن رخ داد که میلیتائو در بازی برابر لیل درخواست تعویض کرده بود و در مسابقه برابر ویارئال برای اولین بار در این فصل لیگ به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت.

میلیتائو به زودی به مادرید بازخواهدگشت تا فرایند بهبودی خود را آغاز کند و در پایان تعطیلات ملی در دسترس کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باشد.

2091682

در همین حال، وینیسیوس نیز به دلیل مصدومیت گردن از حضور در تیم ملی برزیل بازمانده است و در کنار میلیتائو از فهرست تیم ملی کنار رفته‌اند.

دیدگاه‌ها