کد خبر : 2075042 | 15 مهر 1403 ساعت 23:28 | 19.7K بازدید | 11 دیدگاه

دوئل پنالتی‌ها: دخیا جواب مانیان را داد (عکس)

مایک مانیان و داوید دخیا، ستاره‌های نیمه نخست دیدار فیورنتینا و میلان با مهار ضربه پنالتی بودند‌.

دوئل پنالتی‌ها: دخیا جواب مانیان را داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست دیدار تیم‌های فیورنتینا و میلان در هفته هفتم رقابت‌های سری آ با برتری ۱-۰ بنفش پوشان میزبان به پایان رسید.

نکنه جالب توجه این بازی در چهل‌وپنج دقیقه اول، درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم و مهار ضربات پنالتی بود. در حالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، در دقیقه ۲۳ بازی، بی‌احتیاطی عجیب تئو هرناندز در کنج محوطه جریمه با خطا روی دودو، یک ضربه پنالتی را نصیب بازیکنان فیورنتینا کرد.

مویزه کین با انگیزه پشت توپ قرار گرفت تا گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه کم زاویه کین را مایک مانیان با تشخیص درست در آغوش گرفت و بازی همچنان مساوی باقی ماند.

2091671

در دقیقه ۳۵ بازی اما فیورنتینا توسط یاسین عدلی به گل رسید تا پنالتی کین موقتا جبران شود، اما در آخرین دقیقه‌های بازی در نیمه اول، این بار لوکا رانیری، کاپیتان فیورنتینا، با خطا بر روی تیجانی ریندر، یک ضربه پنالتی را به بازیکنان میلان هدیه داد، اما این توپ هم راهی به دروازه فیورنتینا پیدا نکرد، چرا که داوید دخیا دروازه‌بان نامدار فیورنتینا توانست به زیبایی هرچه تمام با شیرجه دقیق به سمت چپ خودش، ضربه تئو هرناندز را مهار کرد و نیمه نخست با برد فیورنتینا به پایان رسید.

2091672

دیدگاه‌ها