کد خبر : 2075033 | 15 مهر 1403 ساعت 22:55 | 28.3K بازدید | 16 دیدگاه

توافق انجام شد: پایان داستان پوگبا و یووه

پل پوگبا و باشگاه یوونتوس در آستانه توافق برای فسخ قرارداد هستند و او به زودی بازیکن آزاد خواهد شد.

توافق انجام شد: پایان داستان پوگبا و یووه

به گزارش "ورزش سه"، این تصمیم پس از کاهش محرومیت پوگبا توسط دادگاه حکمیت ورزش (CAS) گرفته شده است. پوگبا از ماه مارس می‌تواند به میادین بازگردد.

پوگبا که به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ به مدت چهار سال محروم شده بود، پس از تجدیدنظرخواهی موفق شد این محرومیت را به ۱۸ ماه کاهش دهد. این بازیکن فرانسوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بالاخره کابوس تمام شد. پس از تصمیم دادگاه حکمیت ورزش، می‌توانم به روزی که دوباره به دنبال رویاهایم بروم، امیدوار باشم.»

حالا باشگاه یوونتوس به دلیل مشکلات مالی و حقوقی ناشی از قرارداد پوگبا، تصمیم به فسخ قرارداد او گرفته است. پوگبا در حال حاضر سالانه ۸ میلیون یورو به علاوه ۲ میلیون یورو پاداش دریافت می‌کند، اما در دوران محرومیت تنها حداقل حقوق ۲۰۰۰ یورو در ماه را دریافت کرده است.

از همان ابتدا گزارش‌ها حاکی از آن بود که یوونتوس به دنبال توافقی دوجانبه برای فسخ قرارداد با پوگبا است و حالا این توافق در مراحل نهایی قرار دارد.

2091650

پوگبا احساس می‌کند که شروعی تازه بهترین راه‌حل برای او و حرفه‌اش است. او در حال حاضر مورد توجه باشگاه‌های لیگ MLS و برخی باشگاه‌های عربستان سعودی قرار دارد.

دیدگاه‌ها