کد خبر : 2075031 | 16 مهر 1403 ساعت 04:37 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

فابین هرتزلر، سرمربی برایتون:

برد مقابل تاتنهام تا سال‌ها در ذهنم می‌ماند

فابین هرتزلر، سرمربی برایتون، از عملکرد شاگردانش پس از کامبک مقابل تاتنهام تمجید کرد.

برد مقابل تاتنهام تا سال‌ها در ذهنم می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، برایتون در دیدار حساس مقابل تاتنهام با عملکردی عالی توانست به پیروزی ۳-۲ برسد. در این دیدار جذاب تاتنهام در نیمه اول با دو گل جلو افتاد، اما در نیمه دوم تیم هورزلر توانست ۳ گل به ثمر برساند و سه امتیاز بازی را کسب کند. این نتیجه باعث شد برایتون به باخت هفته گذشته برابر چلسی واکنش خوبی بدهد و به آن شکست ۴-۲ را به فراموشی بسپرد.

فابین هرتزلر پس از بازی درباره نمایش تیمش در نیمه اول گفت: «همه اشتباه می‌کنند. عادی است. هر کسی ممکن است روزی مرتکب اشتباه شود. مهم نوع واکنش به آن است که همه دیدند چگونه بازی را تغییر دادیم.»

او درباره عملکرد دنی ولبک که موفق به زدن گل سوم شد، ادامه داد: «او در این مدت نشان داده که چه بازیکن بزرگی است. او برای بازیکنان جوان تیم یک الگو است و همین باعث می‌شود که همه از داشتن او در تیم‌مان خوشحال باشیم.»

2091646

او سپس در مورد پیروزی ۳-۲ گفت: «نتیجه امروز در مورد عملکرد و تاکتیک نبود. امروز در مورد جنگندگی و ایمان بود. همه بازیکنان ایمان داشتند که ما می‌توانیم برد را به دست بیاوریم و برای سه امتیاز جنگیدیم. ما مساوی هم نمی‌خواستیم و فقط به برد فکر می‌کردیم. این بازی تاریخی بود و تا سال‌ها در ذهنم خواهد ماند و از آن به عنوان یکی از بازی‌های موردعلاقه‌ام یاد می‌کنم.»

دیدگاه‌ها