کد خبر : 2075025 | 16 مهر 1403 ساعت 03:25 | 349 بازدید | 0 دیدگاه

یری مینا:

انتقام کوادرادو را از هواداران یوونتوس گرفتم!

یری مینا، مدافع پرحاشیه کالیاری می‌گوید دلیل حرکت جنجالی‌اش مقابل هواداران یوونتوس به خاطر رفاقتش با خوان کوادرادو بود.

انتقام کوادرادو را از هواداران یوونتوس گرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های یوونتوس و کالیاری در هفته هفتم رقابت‌های سری آ با تساوی ۱-۱ به کار خود پایان دادند و سرانجام شاگردان تیاگو موتا برای نخستین بار در فصل جاری دروازه خود را باز شده دیدند.

بعد از گل مساوی دقایق پایانی رضوان مارین از روی نقطه پنالتی برای کالیاری، بازیکنان این تیم برای برپایی جشن شادی بعد از گل به سمت هواداران خودی در ورزشگاه رفتند. در این یری مینا، مدافع کلمبیایی باتجربه کالیاری، با دستانش علامت مستطیل به معنای دوربین را درآورد و رو به هواداران یوونتوس نشان داد که با واکنش بسیار شدید آنها روبرو شد.

این مدافع جنجالی در کنفراس خبری بعد از بازی درمورد دلیل حرکتش گفت: "راستش خواستم انتقام خوان کوادرادو را از هواداران یوونتوس بگیرم. او هم وطن و دوست صمیمی من است و نحوه جدایی‌اش از یوونتوس را اصلا دوست نداشتم. او سال‌ها برای یووه زحمت کشید، اما به حقش در این تیم نرسید و نباید آنطور جدا می‌شد."

گفتنی است این صحنه از چشم داور بازی نیز دور نماند و او بلافاصله مینا را با کارت زرد جریمه کرد. لازم به ذکر است کوادرادو هم اکنون در آتالانتا به میدان می‌رود. بازیکنی که دوران خوبی را در یوونتوس پشت سر گذاشت و حالا رفیقش به‌خاطر او با هواداران یووه دچار چالش شده است.

دیدگاه‌ها