کد خبر : 2075021 | 15 مهر 1403 ساعت 22:23 | 13.5K بازدید | 14 دیدگاه

شاید تصمیمات اوسمار باعث شد به تیم ملی دعوت نشوم

نعمتی: گل‌محمدی با نتایج، عیارش را ثابت کرده است

مدافع فولاد می‌گوید که این تیم می‌تواند جزو چهار تیم ابتدایی جدول رده‌بندی در پایان فصل باشد.

نعمتی: گل‌محمدی با نتایج، عیارش را ثابت کرده است

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در تبریز به یک پیروزی بزرگ و مهم دست یافت و توانست تراکتور را شکست دهد. یک برد ارزشمند که منجر به صعود خوزستانی‌ها به رتبه چهارم جدول رده‌بندی شد. علی نعمتی که یکی از خوب‌های فولاد در بازی‌های این فصل بوده، برابر تیم اسکوچیچ نیز عملکرد خوبی داشت.

نعمتی که به تیم ملی نیز دعوت شده، در پایان این بازی و در جمع خبرنگاران گفت: می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش‌ رو داریم، زیرا تیم تراکتور، هم تیم بسیار خوبی است و هم هواداران پرشوری دارد. آن‌ها نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند. هدف ما این بود که بازی را به خوبی آغاز کنیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. خدا را شکر می‌کنم که به پیروزی رسیدیم و این موفقیت را به هواداران خودمان و همچنین به تمام اعضای تیم تبریک می‌گویم.

ویدئو: 355174

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های خانگی هواداران فولاد از تیم خود حمایت کنند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. ما هم قطعاً همه توان خود را به‌کار خواهیم گرفت. همچنین از کادر فنی تیممان تشکر می‌کنم که همه تلاش خود را می‌کنند تا تیم بهترین نتایج را به دست آورد.

مدافع فولاد اضافه کرد: در خصوص تیم ملی نیز باید بگویم که از کادر فنی تیم ملی، به‌ویژه آقای قلعه‌نویی و همکارانشان، تشکر می‌کنم. قطعاً تمام بازی‌ها و عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند و امیدوارم که بتوانم بهترین تلاشم را انجام دهم.

او در پاسخ به این سوال که معمولاً بازیکنانی که به پرسپولیس یا استقلال می‌روند به تیم ملی دعوت می‌شوند، اما او با جدایی از جمع سرخ‌ها به تیم ملی دعوت شده، گفت: فکر می‌کنم سال گذشته در چند بازی عملکرد نسبتاً خوبی داشتم، اما متأسفانه آقای اوسمار در چند بازی من را کنار گذاشت و شاید این تصمیم تأثیراتی داشت.

وی ادامه داد: با این حال، باید بگویم که تمام تمرکز و تلاشم را گذاشته‌ام و خدا را شکر تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

2091637

نعمتی در پایان و در خصوص کار کردن با گل محمدی نیز گفت: خدا را شکر آقا یحیی هر جایی که می‌رود، با نتایجش نشان می‌دهد که چقدر برای تیمش مثمر ثمر بوده است. ایشان مربی بزرگی است و هر جایی که بوده، این را ثابت کرده است. فولاد هم واقعاً شخصیت گرفته و باید به این تیم احترام گذاشت. نمی‌گویم که برای قهرمانی می‌جنگیم ولی مطمئناً جزو چهار تیم بالای جدول خواهیم بود.

دیدگاه‌ها