کد خبر : 2075006 | 15 مهر 1403 ساعت 21:42 | 6.3K بازدید | 5 دیدگاه

پوستکوگلو: امروز بدترین روزم در تاتنهام بود!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، شکست روز یکشنبه مقابل برایتون را بدترین نمایش آنها از زمان قبول هدایت این تیم دانست.

پوستکوگلو: امروز بدترین روزم در تاتنهام بود!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در ادامه هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، با نتیجه ۳-۲ مغلوب برایتون شد. این نتیجه در حالی رخ داد که تیم لندنی در نیمه اول ۲-۰ از حریفش پیش افتاد اما برایتونی‌ها به خوبی به بازی برگشتند و توانستند به پیروزی ۳-۲ برسند. آنگه پوستکوگلو پس از پایان بازی از عملکرد تیمش انتقاد کرد و نتیجه امروز را «فاجعه‌بار» توصیف کرد.

او در مورد نتیجه نهایی گفت: «کاری که در نیمه دوم انجام دادیم غیرقابل قبول است. حق‌مان بود. شاید فکر می‌کردیم می‌توانیم با همین سبک بازی نتیجه را حفظ کنیم اما فهمیدیم که نمی‌شود و هزینه‌مان را پرداختیم. واکنش‌مان به گل اول آنها افتضاح بود. واقعاً بد بودیم. روز بدی برای ماست و وقتی روز بدی باشد مسئولیت به عهده من است.»

2091611

او درباره عملکرد تیمش ادامه داد: «عملکرد ما در سطح این بازی نبود. باید قبول کنیم. دوئل‌ها را باختیم و سرعت نداشتیم. حتی اگر بازی را می‌بردیم هم از نمایش راضی نبودیم. مهم نیست چرا اینطور بودیم، مهم این است که بد بودیم و باید پیشرفت کنیم. این بدترین روز من در تاتنهام بود.»

او در مورد تعطیلات ملی گفت: «فرصت خوبی است که روی مشکلات‌مان تمرکز کنیم. نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم. از نتیجه امروز ناراحتم و باید هر کاری می‌توانیم برای بهبود شرایط انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها