کد خبر : 2075005 | 15 مهر 1403 ساعت 21:40 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

محمدرضا مشتاق رسیدن به فرم مطلبوش

شب کم فروغ آزادی در دیدار مقابل صدرنشین امارات

محمدرضا آزادی در یک دیدار دیگر برای العروبه امارات باز هم نتوانست گلزنی کند.

شب کم فروغ آزادی در دیدار مقابل صدرنشین امارات

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم لیگ امارات دو تیم العروبه و شارجه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در حضور ۷۵ دقیقه‌ای محمدرضا آزادی مهاجم ایرانی العروبه، با شکست ۲ بر 1 این تیم همراه شد تا این تیم کماکان با ۵ شکست از ۵ بازی در قعر جدول قرار بگیرد.

محمدرضا آزادی مهاجم ۲۴ ساله این تیم، در این دیدار موقعیت خاصی نداشت و بازیکنان فوق‌العاده توانمند الشارجه به خوبی او را مهار کرده بودند تا مبادا این مهاجم ایرانی برای تیمشان دردسرساز شود که البته آزادی در طی ۷۵ دقیقه که برای تیمش به میدان رفت، از ۲۰ پاسش ۱۹ پاس به درستی به مقصد رسید که البته لازم به ذکر است او یک مرتبه از میانه‌های زمین اقدام به شوت‌زنی کرد که آن ضربه هم حاصلی برایش نداشت.

این مهاجم بلند قامت ایرانی که در تابستان تصمیم گرفت از نساجی جدا شود و دوباره لژیونر شود، در طی این مدت تنها یک مرتبه برای تیمش گلزنی کرده و تا اینجای فصل نتوانسته فرم خوب خودش در لیگ برتر ایران را در امارات تکرار کند.

لازم به ذکر است الشارجه که هم‌گروهی سپاهان در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا است، با این پیروزی موفق شد با آمار صددرصد پیروزی در ۵ دیدار این فصل صدرنشین شود و سایه به سایه شباب الاهلی در بالای جدول حرکت کند.

دیدگاه‌ها