کد خبر : 2075003 | 15 مهر 1403 ساعت 21:34 | 10.5K بازدید | 52 دیدگاه

VAR باید در همه بازی‌ها باشد

مدیرعامل تراکتور: صحنه‌های مشکوک را پخش کنید

به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور شرایط ورود بانوان به ورزشگاه را مهیا کرده و به زودی دیدارهای این تیم با حضور بانوان برگزار می‌شود.

مدیرعامل تراکتور: صحنه‌های مشکوک را پخش کنید

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده، مدیر باشگاه تراکتور، در پایان دیدار با فولاد خوزستان درباره شکست ۲ بر 1 این تیم اظهار داشت: واقعا شکست تلخی بود و ما نباید اینقدر نوسان داشته باشیم. تیمی که می‌خواهد در جدول جایگاه بالا داشته باشد، باید تمرکز بیشتری داشته باشد و باید باهم بنشینیم و علت شکست را بررسی کنیم تا دیگر نتایج این چنینی تکرار نشود.

ویدئو: 355168

مظفری زاده در مورد حکم صادر شده توسط کمیته تعیین وضعیت در شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به خاطر فسخ غیر قانونی تاکید کرد: مسئولان حقوقی باشگاه ما پیگیر هستند و این مسائل چون تخصصی است، خود بخش حقوقی و خود آقای علیرضا بیرانوند پیگیر هستند چون ما اعتقاد داریم حق با او است.

مدیر باشگاه تراکتور در اشاره به صحنه مشکوکی که در دقایق پایانی دیدار با فولاد صورت گرفت، تاکید کرد: به هر حال من خودم داور بودم و دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم ولی حالا که VAR هست انتظار داریم اشتباهات به حداقل برسد و وقتی یک صحنه این چنینی اصلا پخش نمی‌شود، بیشتر هواداران را حساس می‌کند. باید صحنه‌های مشکوک مثل همه جای دنیا پخش شود تا شک و شبهه‌ای نباشد. این رفتار فقط به شائبات می‌افزاید و یک نکته دیگر این سیستم باید در همه بازی‌ها باشد و دیدیم در یک بازی VAR نبوده و یک تیم از این مسئله منتفع شده است.

وی افزود: اینکه یک بازی باشد و یک بازی نباشد، یعنی شرایط یکسان نیست و ما به جد خواهان این هستیم که همه بازی‌ها VAR داشته باشد و مثل همه جای دنیا این سیستم برای ما هم کاربرد داشته باشد.

مظفری زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه درباره شرایط برگزاری دیدار آسیایی بعدی تراکتور در تبریز، گفت: ما مکاتبه‌ای نداشتیم و هیچ اطلاعی نداریم. ما منتظر هستیم تا AFC برنامه و نظرش را اعلام کند.

او همچنین در مورد مسئله ورود بانوان به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: ما اصلا بلیت فروشی نداشتیم و از رسانه باشگاه هیچ اطلاع رسانی‌ای نداشتیم، اما فقط از هوادار‌یارها که در بازی‌های بعدی برای حضور بانوان که قرار است حضور داشتند، دعوت کردیم تا باشند و از مسائل انتظامی شرایط مهیا شود و به گونه‌ای تمرینی داشتیم برای بازی‌های بعدی!

دیدگاه‌ها