کد خبر : 2075000 | 15 مهر 1403 ساعت 21:11 | 2.3K بازدید | 7 دیدگاه

برایتون ۳-۲ تاتنهام: فرشته‌های آنگه در قعر جهنم!

مصاف تیم‌های برایتون و تاتنهام با برتری ۳-۲ شاگردان فابین هرتزلر به پایان رسید.

برایتون ۳-۲ تاتنهام: فرشته‌های آنگه در قعر جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف پرگل و جذاب تیم‌های برایتون و تاتنهام در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۳-۲ به سود برایتون میزبان به پایان رسید.

ویدئو: 355166

اولین موقعیت بازی در دقیقه سه بازی با شوت دهان کولووسکی برای تاتنهام به دست آمد. شلیک پرقدرت‌ هافبک سوئدی تاتنهام اما توسط مدافعان برایتون به خوبی بلاک شد.

بدشانسی در دقیقه ۹ بازی به سراغ برایتون میزبان آمد و آدام وبستر مدافع میانی آنها با مصدومیت روبرو شد و به ناچار از زمین خارج شد.

با بیرون رفتن یکی از دو مدافع میانی تاثیر گذار برایتون از زمین، نبض بازی به شکل کامل در اختیار شاگردان آنگه پوستکوگلو قرار گرفت و موقعیت‌های گلزنی آنها یکی‌ پس از دیگری روی دروازه میهمان به‌دست می‌آمد و البته راهی به دروازه پیدا نمی‌کرد.

سرانجام در دقیقه ۲۳، روی پاس دومینیک سولانکه، برنان جانسون ستاره این روزهای تاتنهام توانست گل نخست اسپرز را به ثمر برساند. نمایش تهاجمی شاگردان پوستکوگلو همچنان ادامه دار بود و بار دیگر دروازه برایتون در دقیقه ۳۷ این بار توسط جیمز مدیسون باز شد.

برایتون هنوز در شوک گل‌های دریافتی از تاتنهام بود و خوش شانس بودند که سوت پایان نیمه اول توسط داور به صدا درآمد و دو تیم به رختکن رفتند.

استراحت بین دو نیمه به پایان رسید و فابین هرتزلر نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد. تغییرات تاکتیکی‌ معجزه آسای سرمربی آلمانی جوان برایتون در نیمه دوم به قدری جواب داد که آنها تنها در ۲۰ دقیقه توانستند سه گل به تاتنهام بزنند و نتیجه را به کلی دگرگون کنند.

2091604

ابتدا یانکوبا مینته، سپس جئورجینیو روتر و در نهایت ستاره سرشناس خط حمله برایتون یعنی دنی ولبک بود که توانستند سه گل مقابل گولیئلمو ویکاریو به ثمر برسانند.

بازی تا پایان آبستن اتفاق خاصی نبود و دفاع تیمی فوق‌العاده شاگردان هرتزلر منجر به حفظ نتیجه و کسب سه امتیاز شیرین برای آنها در خانه مقابل تیم تاتنهام شد.

توپ گل گل‌ها:

مشکی1

2091594

برایتون ۰-۱ تاتنهام: توپ گیری و ضدحمله تند و تیز بازیکنان تاتنهام در دقیقه ۲۳، با پاس در عمق فوق‌العاده سولانکه به جانسون همراه شد و مهاجم کناری تاتنهام نیز در مصاف تک به تک موفق به زدن گل اول بازی شد.

مشکی2

برایتون ۰-۲ تاتنهام: بازهم ضدحمله و بازهم سولانکه در متن حرکت تیمی بازیکنان تاتنهام در دقیقه ۳۷ بود. جایی که پاس سولانکه در نزدیکی محوطه جریمه به تیمو ورنر رسید و او نیز با پاس سریع خود جیمز مدیسون را صاحب توپ کرد. مدیسون با کنترل و شلیک سریع خود به سمت راست دروازه برایتون توانست حساب کار را ۲-۰ کند.

1مشکی2

2091596

برایتون ۱-۲ تاتنهام: در دقیقه ۴۸ و اولین حرکت جدی دو تیم در نیمه دوم، ارسال کائورو میتوما به محوطه جریمه تاتنهام با دفع ناقص دستینی اودوگی همراه شد و یانکوبا مینته توانست به راحتی در محوطه جریمه دروازه تاتنهام را با پای چپ باز کند.

2مشکی2

2091606

برایتون ۲-۲ تاتنهام: بازهم با درخشش وینگر ژاپنی برایتون این تیم به گل رسید. این بار در دقیقه ۵۸ بود که روی یک ضدحمله، پاس در عمق میتوما در محوطه جریمه به جئورجینیو روتر رسید و او هم با ضربه عالی خود در مصاف تک به تک توانست کار را به تساوی بکشاند.

3مشکی2

2091605

برایتون 3-2 تاتنهام: نوبت به دنی ولبک باتجربه رسید تا نامش را لیست گلزنان این بازی اضافه کند. این بار روی حرکت استثنایی روتر در داخل محوطه جریمه و از پیش رو برداشتن دو سه مدافع تاتنهام و ارسال بلندش روی دروازه، ولبک با ضربه سر چکشی گل سوم برایتون را به ثمر رساند و کامبک باشکوه تیمش را تکمیل کرد.

دیدگاه‌ها