کد خبر : 2074991 | 15 مهر 1403 ساعت 21:19 | 8.5K بازدید | 51 دیدگاه

با دو گل و یک پاس گل؛

فرانکفورت 3-3 بایرن: مرموش کابوس نویر شد

بایرن مونیخ در بازی خارج از خانه مقابل آینتراخت فرانکفورت به تساوی 3-3 رسید.

فرانکفورت 3-3 بایرن: مرموش کابوس نویر شد

به گزارش"ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته ششم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و این دیدار جذاب با تساوی 3-3 به پایان رسید.

ویدئو: 355169

ترکیب تیم‌ها:

آینتراخت فرانکفورت: سانتوس، نیسن، توتا، کوخ، تئاته، کناف، اسخیری، لارسون، چایبی، اکیتیکه و مرموش

بایرن مونیخ: نویر، دیویس، کیم مین جائه، اوپامکانو، گوئریرو، پاولوویچ، کیمیش، گنابری، مولر، اولیسه و هری کین

پایان نیمه اول

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد، اما فرانکفورت زیاد اسیر حملات و فشار حریف نشد. با وجود بازی پایاپای بین دو تیم این بازی بود که زود به گل رسید و در دقیقه 15 کیم مین جائه گلزنی کرد. فرانکفورت که کمی بیشتر از بایرن مالکیت توپ را در اختیار داشت زود بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 22 عمر مرموش دروازه مانوئل نویر را باز کرد.

فرانکفورت که روی اولین شوت در این بازی به گل رسیده بود فاصله کمی با دریافت گل دوم داشت، اما پس از مهار ضربه دیدنی توماس مولر، میزبان زود به گل دوم رسید. عمر مرموش خیلی زود دوباره خط دفاعی بایرن را اذیت کرد و این بار روی پاس او هوگو اکیتیکه در دقیقه 35 فرانکفورت را پیش انداخت.

این آخرین گل بازی در نیمه نخست نبود و این بازی جذاب از سوی هر دو تیم بار دیگر به تساوی رسید. این بازی دایو اوپامکانو موفق شد در دقیقه 38 گل بزند و دو تیم در نهایت با تساوی به رختکن بروند.

پایان بازی

بایرن با برطرف کردن اشتباهات نیمه اول، بازی را در نیمه دوم با سرعت و دقت بیشتری شروع کرد که خیلی زود نتیجه داد و به گل سوم رسید. مایکل اولیسه در دقیقه 53 بایرن را پیش انداخت.

این گل به سود بایرن شد تا در اغلب دقایق نیمه دوم جریان بازی را در اختیار داشته باشد و موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه فرانکفورت ایجاد کند باوارایی‌ها با جلوگیری از اشتباهات خط دفاعی، عملکرد دفاعی بهتری برای حفظ این نتیجه انجام دادند تا با پرس از جلو فرانکفورت را تحت فشار گذاشته و هم حریف را از دروازه خودی دور نگه دارند.

با وجود تلاش بایرن مونیخ، مهمترین مهمترین فرانکفورت در لحظات پایانی بازی رقم خورد که سرنوشت نتیجه را هم عوض کرد. عمر مرموش موفق شد روی یک ضدحمله سریع از وقت‌های اضافه دومین گل خودش را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشد.

با گل دیرهنگام مرموش که اکنون با 8 گل بهترین گلزن بوندس‌لیگاست، بایرن مونیخ با 14 امتیاز در رده نخست قرار دارد و فرانکفورت 13 امتیازی هم در رده سوم ایستاده است.


گل‌ها:

آینتراخت فرانکفورت -1 بایرن مونیخ

توماس مولر ارسال کرنر در محوطه جریمه را کنترل کرد و به کیم مین جائه پاس داد که این مدافع موفق شد در دقیقه 16 دروازه را باز کند.

2091584

آینتراخت فرانکفورت 1-1 بایرن مونیخ

عمر مرموش پس از دریافت پاس بلند انسگر کناف در نزدیکی محوطه جریمه با وجود دخالت گوئررو موفق شد با ضربه پرقدرت پای راست در دقیقه 22 بازی را به تساوی بکشاند.

2091585

آینتراخت فرانکفورت 2-1 بایرن مونیخ

مرموش این بار با نفوذ از سمت راست خط دفاعی به دروازه بایرن نزدیک شد و هوگو اکیتیکه روی پاس او در دقیقه 35 تیمش را پیش انداخت.

2091586

آینتراخت فرانکفورت 2-2 بایرن مونیخ

بایرن یک بار دیگر با استفاده از اشتباه مدافعان حریف روی ضربه کرنر موفق شد این بار توسط دایو اوپامکانو در دقیقه 38 به گل برسد.

2091589

آینتراخت فرانکفورت 2-3 بایرن مونیخ

مایکل اولیسه روی پاس فنی هری کین در محوطه جریمه حریف توپ را کنترل کرد و با ضربه پای چپ در دقیقه 53 تیمش را پیش انداخت.

2091592

آینتراخت فرانکفورت 3-3 بایرن مونیخ

مرموش که در نیمه دوم تقریبا از کار افتاده بود از غفلت مدافعان بایرن استفاده کرد و در موقعیت تک به تک با نویر در دقیقه 4+90 گل تساوی را به ثمر رساند و تیمش را به یک تساوی مهم رساند.

2091593

دیدگاه‌ها