کد خبر : 2074987 | 15 مهر 1403 ساعت 21:09 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

بنجامین باتن فوتسال، اینجاست؛

کاپیتان برزیل بهترین بازیکن جام جهانی شد

دیگو هنریک زوفو، کاپیتان و فوق ستاره فوتسال جهان که در تیم بارسلونا توپ می‌زند، به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2024 شناخته شد.

کاپیتان برزیل بهترین بازیکن جام جهانی شد

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره برزیلی در 35 سالگی دوازدهمین فصل خود را با بارسلونا پشت سر گذاشت و رزومه او پر از عناوین است، با سه قهرمانی در لیگ قهرمانان، چهار قهرمانی در لالیگا اسپانیا و 12 جام در لیگ باشگاهی برزیل. او برای تیم خاویر در دومین جام جهانی به میدان رفت و نقش برجسته‌ای در ششمین ستاره برزیل ایفا کرد. دایگو، کاپیتان تیم، که یکی از درخشان‌ترین بازیکنان در طول رقابت‌ها بود. زوفو نه تنها به خاطر عملکرد تهاجمی‌اش، بلکه برای رهبری او در لحظات تعیین‌کننده، نقشی اساسی داشت و یکی از بازیکنان کلیدی در کسب عنوان بود.

فوق ستاره فوتسال جهان در نیمه نهایی جام جهانی برابر اوکراین هت‌تریک کرد و پیش از نبرد فینال برابر آرژانتین، جایزه بهترین بازیکن جام جهانی برای او پیش‌بینی می‌شد.

یک دهه نمایش حیرت انگیز. از 24 سالگی که به شکوفایی رسید راهی بارسلونا شد و هرگز از معیار ‌و آمادگی فوق‌العاده‌اش فاصله نگرفت. زوفو کاپیتان فوق ستاره‌ها در جام جهانی بود و با تلنگرهای هوشمندانه، ترفندهای زیبا، که بهترین سلاح اوست در ازبکستان جام قهرمانی را به موزه افتخاراتش اضافه کرد و بهترین بازیکن تورنمنت شد.

دیدگاه‌ها