کد خبر : 2074979 | 15 مهر 1403 ساعت 20:39 | 37.7K بازدید | 15 دیدگاه

تنها نماینده بهترین تیم دفاعی لیگ؛

یک نام غیرمنتظره در لیست جدید تیم ملی

مدافع میانی 21 ساله تیم فوتبال گل‌گهر به اردوی فیفادی مهرماه تیم ملی فراخوانده شده است.

یک نام غیرمنتظره در لیست جدید تیم ملی

به گزارش "ورزش‌ سه"، امیر قلعه نویی دقایقی پس از پایان مصاف تراکتور و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام تبریز که با پیروزی 2 بر 1 شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید، فهرستی 27 نفره برای فیفادی مهرماه و دو بازی مهم و سرنوشت‌ساز برابر قطر و ازبکستان را اعلام کرد که یک بازیکن غیرمنتظره در این فهرست دیده می‌شود.

محمدمهدی زارع بازیکنی است که امیر قلعه‌نویی در جدیدترین فهرست خود به تیم ملی دعوت کرده تا این بازیکن 21 ساله که فصل درخشانی را در گل گهر تجربه می‌کند، برای اولین مرتبه شانس حضور در تیم ملی بزرگسالان را پیدا کند.

زارع که دو فصل پیش در تیم امیدهای استقلال زیر نظر برهانی کار می‌کرد و در مقطعی هم مورد توجه ساپینتو برای اضافه شدن به تیم بزرگسالان قرار داشت، فصل گذشته را در پارس جنوبی جم زیر نظر امید روانخواه پشت سر گذاشت تا با عملکردی که داشت مورد توجه گل گهر قرار بگیرد و در پنجره تابستانی یکی از خریدهای این تیم لقب گرفت.

محمد مهدی زارع با قامت 192 سانتی‌متری شرایط مناسبی برای بازی در قلب خط دفاعی دارد، در اولین بازی فصل مقابل ملوان که با شکست گل گهر تمام شد در ترکیب اصلی حضور نداشت، اما از بازی دوم از مصدومیت مسیح زاهدی نهایت استفاده را برد و زوج بسیار مطمئنی در کنار عثمان اندونگ ساخت که در 5 مسابقه عملکردشان در کنار سایر بازیکنان سبب شده تا تیم تارتار هیچ گلی دریافت نکند. 

2091562

زارع که در آغاز یک مسیر پر فراز و نشیب قرار دارد، چهره ویژه اردوی جدید تیم ملی برای دو بازی برابر قطر و ازبکستان است که باید دید از فرصتی که کادر فنی به او داده چطور استفاده خواهد کرد و آیا می‌تواند با ادامه نمایش درخشان در گل گهر به حضورش در اردوهای تیم ملی تدوام بخشد یا خیر.

دیدگاه‌ها