کد خبر : 2074974 | 15 مهر 1403 ساعت 20:24 | 7.4K بازدید | 17 دیدگاه

امری: خستگی بازی بایرن نگذاشت منچستر را ببریم!

اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است خستگی بازی‌های قبلی علی‌الخصوص دیدار مقابل بایرن مونیخ منجر به کمبود انرژی بازیکنانش مقابل منچستریونایتد شد.

امری: خستگی بازی بایرن نگذاشت منچستر را ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی از روز دوم هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل استون ویلا و منچستریونایتد در ویلا پارک به پایان رسید.

اونای امری، سرمربی استون ویلا، در کنفرانس خبری قبل از بازی خبر از بازی تهاجمی تیمش داده بود در مورد بازی گفت: "نتیجه منصفانه‌ای بود. اگرچه در نیمه اول منچستریونایتد بیشتر از ما صاحب توپ و میدان بود، اما موقعیت چندانی به آنها ندادیم. در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم بهتر شدیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم از دست دادیم.

در مجموع نمی‌توانم از نتیجه ناراضی باشم، اما خب باتوجه به اینکه در خانه امتیاز از دست دادیم، نتیجه خیلی ایده‌آلی بدست نیاوردیم.

کمی از خستگی بازی مقابل بایرن مونیخ در تن بازیکنان باقی مانده بود و آنطور که باید انرژی مضاعف نداشتیم. در تعطیلات باید به بهترین شکل خودمان را آماده کنیم و برای مسابقات بعدی با حداکثر توان در زمین ظاهر شویم."

امری در خصوص مصدومیت زودهنگام عزری کونسا در نیمه نخست بازی افزود: "دقیق نمی‌دانم وضعیت مصدومیتش به چه شکل است. باید در تعطیلات پیش رو استراحت کند و با آمادگی بهتر به تمرینات تیم برگردد. او بازیکن مهمی برای ما به حساب می‌آید."

دیدگاه‌ها