کد خبر : 2074973 | 15 مهر 1403 ساعت 20:23 | 4.1K بازدید | 7 دیدگاه

مارسکا: نگران نیستم و در مسیر درستی قرار داریم!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، معتقد است باتوجه به عمکلرد خوب تیمش‌ مقابل ناتینگهام فارست، نگران امتیازات از دست رفته نیست.

مارسکا: نگران نیستم و در مسیر درستی قرار داریم!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، چلسی با تساوی ۱-۱ برابر ناتینگهام فارست در خانه متوقف شد و حالا با چهارده امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

انزو مارسکا، سرمربی آبی پوشان، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "فکر می‌کنم کاملا مستحق کسب سه امتیاز بودیم. ناتینگهام تیم بسیار خوبی است و می‌دانستیم که دفاع خیلی منسجمی دارند. بازی مقابل آنها بسیار سخت و دشوار است و کاملا با مصاف‌مان برابر برایتون متفاوت بود.

در مجموع همانطور که اول اشاره کردم ما کاملا مستحق برد بودیم. دروازه‌بان ناتینگهام روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و ستاره میدان بود.

طبق برنامه به دروازه آنها نزدیک می‌شدیم، اما متز سلز بهترین بازیکن میدان بود و موقعیت‌های زیادی را از ما گرفت. جا دارد از تماشاگران نیز تشکر کنم. آن‌ها امروز فوق‌العاده بودند."

2090851

سرمربی چلسی در واکنش به سوال خبرنگار مبنی بر نگرانی بابت از دست رفتن امتیازات خانگی تیمش گفت: "دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که از نظر عملکرد کاملا خوب بودیم و تنها به نتیجه لازم نرسیدیم. همانطور که برابر کریستال پالاس هم نمایش خوبی داشتیم و در نهایت به سه امتیاز نرسیدیم."

مارسکا در مورد درگیری‌های دقایق پایانی بازیکنان دو تیم گفت: "به هرحال در فوتبال این مسائل پیش می‌آید. من همیشه هم گفتم تیمی‌ را دوست دارم که تا آخرین دقیقه با همه توان برای موفقیت بجنگد."

سرمربی چلسی در پایان در مورد مصدومیت لوی کولویل و نونی مادوئکه نیز گفت: "بعید می‌دانم مشکل جدی داشته باشند. وضعیت آنها خوب است."

دیدگاه‌ها