کد خبر : 2074970 | 15 مهر 1403 ساعت 20:21 | 42.8K بازدید | 10 دیدگاه

شوک بدموقع و تعویض اجباری؛

اتفاق تلخ برای احمد نوراللهی مقابل قهرمان آسیا

ستاره ایرانی الوحده مجبور به ترک زمین در جریان نیمه اول دیدار مقابل العین شد.

اتفاق تلخ برای احمد نوراللهی مقابل قهرمان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی که در تمام 26 مسابقه فصل گذشته لیگ برتر امارات حضور ثابت در ترکیب الوحده داشت و توانست 6 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل بدهد و با این آمار درخشان بهترین بازیکن تیمش شود، در شروع فصل جدید هم این روند را دنبال کرد و در چهار هفته اخیر یکی از 11 نفر اصلی بود که دو پاس گل داد و امشب هم در ترکیب جدال حساس با العین قرار گرفت، اما نتوانست در زمین بماند.

ویدئو: 355160

ستاره ایرانی الوحده که در مسابقه امشب مقابل العین پشت سر دو مهاجم تیمش به‌عنوان هافبک هجومی در ترکیب قرار گرفته بود، پس از یک پیروزی در دوئل با بازیکنان حریف، سه پاس صحیح از هفت پاس ارسالی، یک سانتر از کرنر، سه دفع توپ با ضربه سر و یک بار گرفتن خطا مجبور شد از زمین بیرون برود تا مشخص شود آسیب دیدگی‌اش جدی است.

احمد نوراللهی که مثل همیشه با نمایش موثر در میانه زمین دوندگی زیادی داشت و مدام با بازیکنان حریف نبردهای تن به تن می‌کرد، در دقیقه 29 که صاحب توپ هم بود، با ضربه‌ی کاکو نقش بر زمین شد و ضربه محکم ستاره ملی‌پوش پاراگوئه‌ای العین در این لحظه، مصدومیت هافبک ایرانی را به دنبال داشت.

2091554

ستاره ایرانی الوحده در زمانی که مالکیت توپ را در زمان دفع حمله العین در اختیار گرفته بود، به‌خاطر برخورد و خطای خطرناک کاکو نقش بر زمین شد و از ناحیه مچ پای راست احساس مصدومیت کرد تا در دقیقه 36 اعلام کند نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و تعویض شد.

2091553

نوراللهی که پس از ادامه درخشش در الوحده شانس دوباره دعوت به تیم ملی را داشت و پالس مثبت را در مصاحبه‌های امیر قلعه‌نویی گرفته بود، در آستانه فیفادی با این آسیب‌دیدگی بدموقع مواجه شد و لنگ‌لنگان از زمین بیرون رفت و نتوانست تیمش را مقابل العین همراهی کند.

دیدگاه‌ها