کد خبر : 2074965 | 15 مهر 1403 ساعت 19:51 | 14.3K بازدید | 10 دیدگاه

یک گل و یک پاس گل:

بهترین گلزن بوندس‌لیگا به نویر هم رحم نکرد (عکس)

عمر مرموش در نیمه اول بازی آینتراخت فرانکفورت مقابل بایرن مونیخ یک گل زد و یک پاس گل داد.

بهترین گلزن بوندس‌لیگا به نویر هم رحم نکرد  (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ششم رقابت‌های بوندس‌لیگا بایرن مونیخ امشب میهمان آینتراخت فرانکفورت است و بازی در نیمه نخست با تساوی 2-2 دنبال می‌شود.

بایرن این بازی را با فشار روی دروازه حریف شروع کرد و موفق شد با جای‌گیری مناسب کیم مین جائه در موقعیت کرنر در دقیقه 15 به گل برسد.

بایرن نتوانست از این برتری برای مدت طولانی استفاده کند و در دقیقه 22 گل تساوی وارد دروازه مانویل نویر شد. حمله تیم میزبان روی حرکت انفرادی دیدنی انسگر کناف آغاز شد.

کناف در میانه میدان پس از توپ ربایی عمر مرموش را در موقعیت خوبی دید و با پاس بلند او را در نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ کرد. مرموش پس از کنترل توپ با وجود اینکه مدافع بایرن مزاحم او بود با ضربه زمینی پای راست دروازه نویر را باز کرد.

2091539

مرموش که در بازی قبلی مقابل هولشتاین کیل دو گل زد و دو پاس گل هم ارسال کرده بود، پیش از این بازی با 6 گل بهترین گلزن بوندس‌لیگا بود و در این بازی آمار خود را ارتقا داد.

مزاحمت مرموش برای خط دفاعی بایرن مونیخ در نیمه اول ادامه داشت و روی حرکت او فرانکفورت به گل دوم هم رسید. در دقیقه 35 روی حرکت انفرادی مرموش از سمت راست خط دفاعی بایرن، او توپ را به هوگو اکیتیکه رساند.

2091540

اکیتیکه پس از کنترل خوب، توپ را روی پای راستش برد و با ضربه مطمئن دروازه بایرن را باز کرد تا فرانکفورت پیش بیفتد. البته میزبان خیلی در حفظ این نتیجه موفق نبود و تنها سه دقیقه بعد دایو اوپامکانو گل تساوی را برای بایرن به ثمر رساند تا این بازی جذاب و تماشایی دنبال شود.

دیدگاه‌ها