کد خبر : 2074957 | 15 مهر 1403 ساعت 19:16 | 33.7K بازدید | 19 دیدگاه

تعویض‌های جسورانه و حساب شده:

فقط حمله، امید به گل استقلال رویایی شد!

سهراب بختیاری زاده با تعویض‌هایی که انجام داد اجازه خودنمایی را به هوادار نداد.

فقط حمله، امید به گل استقلال رویایی شد!

به گزارش "ورزش سه"، تعویض‌های سهراب بختیاری زاده در بازی با هوادار یک پیغام واضح برای مهدی رحمتی و هواداران استقلال داشت، منتظر عقب نشینی و دفاع کردن نباشید، این تیم همچنان قصد حمله کردن دارد!

بختیاری زاده بعد از اینکه گوستاوو بلانکو یک موقعیت گلزنی خوب داشت اما در کورس با مدافع هوادار توان ادامه دادن و پیروز شدن این جدال را نداشت خیلی زود از زمین خارج شد تا جای خود را به محمدحسین اسلامی بدهد و مهرداد محمدی با سرعت بالای خود در عمق خط دفاعی هوادار جایگیری کند و در انتظار پاس‌های ماشاریپوف و کاکوتا بماند.

حضور اسلامی تازه نفس و پستی که بختیاری زاده برای او در نظر گرفته بود باعث شد تا مدافعان کناری و میانی هوادار اجازه جدا شدن از خط دفاعی را نداشته باشند و با ریسک‌ کم در پست خود باقی بمانند، این اتفاق به صورت مستقیم باعث شد که فشار زیادی روی خط دفاعی استقلال وارد نشود و همچنان هوادار با نفرات کمتری به دروازه استقلال حمله کند.

2091528

در ادامه مسابقه هم علیرضا کوشکی جانشین مهرداد محمدی شد تا تفکرات بختیازی زاده ادامه دار باشد و دو بازیکن ریزنقش، تکنیکی و سریع استقلال خط دفاعی هوادار را عقب نگه دارند، این تصمیم ویژه‌ای بود که موثر واقع شد، تک گل دریافتی استقلال روی یک اتفاق و ضربه پنالتی رقم خورد و هوادار در دقایق پایانی فرصت حمله همه جانبه روی دروازه استقلال را پیدا نکرد.

دیدگاه‌ها