کد خبر : 2074947 | 15 مهر 1403 ساعت 18:51 | 656 بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی میلیمتری مس در حضور سرمربی تیم ملی

استارت لیگ هندبال با برد مدافع عنوان قهرمانی

مس کرمان در حضور سرمربی تیم ملی موفق به شکست میلیمتری نیروی زمینی در لیگ هندبال شد.

استارت لیگ هندبال با برد مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۵ مهرماه در سالن شهید تجلی کرمان بین دو تیم قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر؛ یعنی صنعت مس کرمان و نیروی زمینی کازرون با قضاوت داوران اصفهانی برادران قیصریان و حضور ریاست فدراسیون هندبال و همچنین زیر نظر ذره‌ بین سرمربی جدید تیم ملی هندبال یعنی رافائل کاستیو اسپانیایی برگزار شد.

نارنجی پوشان کرمانی که در این فصل هدایت آن‌ها برعهده مربی جوان؛ یعنی دانیال امینایی است در نیمه نخست این دیدار در شرایطی که بازی را بهتر از میهمان خود استارت زدند، اما در پایان سی دقیقه نیمه اول با شکست ۱۱بر ۱۰ به رختکن رفتند.

در شروع نیمه دوم شلیک‌های مهار نشدنی شهاب صادق زاده، هندبالیست تبریزی که پس از بازگشت از لیگ عراق به ترکیب نماینده کرمان اضافه شده بود، بارها دروازه فواد فرهادی را در تیم نیروی زمینی باز کرد. دروازه‌بانی که در بیشتر مواقع مانع از گلزنی سایر بازیکنان مس شده بود و به چهره موفق و درخشان سربازهای نزاجا تبدیل شده بود، اما در شرایطی که این دیدار پایاپای و نفسگیر تا ثانیه‌های اخر و تساوی دنبال می‌شد، برادران قیصری در یک ثانیه پایانی با خطایی که مدافع مس بر روی بازیکن مهاجم، پست گوش چپ نیروی زمینی انجام دادند، سربازان نزاجا یک پنالتی هفت متر را به دست آوردند.

کیارش طاهری ملی پوش اصفهانی پشت خط زن نیرو زمینی امروز درجریان این مسابقه هرچه شوت به سمت دروازه علی رحیمی کازرونی پرتاپ کرده بود، تبدیل به گل شد و با روحیه این بار هم پشت این پنالتی قرار گرفت تا ضمن به ثمر رساندن این گل عملکرد خیره کننده خود را تکمیل کند و نیرو زمینی با حداقل یک امتیاز کرمان را به مقصد کازرون ترک کند. اما این اتفاق رخ نداد و دستان بیدار و هوشیار علی رحیمی، سنگربان ملی پوش تیم مس کرمان، در مقابل تیم همشهری خود مانع از گلزنی طاهری شد تا دانیال امینایی با مس فصل جدید را با پیروزی استارت بزند و مسی‌ها با نتیجه ۲۲ بر ۲۱ پیروز میدان شوند.

سایر دیدارهای هفته نخست لیگ برتر هندبال فردا ۱۶ مهرماه با پیگیری چهار مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها