کد خبر : 2074934 | 15 مهر 1403 ساعت 17:55 | 5.5K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان استقلال خوزستان: عدالت را رعایت کنید

محمود مطلق زاده شرایط کلی استقلال خوزستان در فصل جدید را مثبت ارزیابی کرد.

کاپیتان استقلال خوزستان: عدالت را رعایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان اولین باخت خانگی فصل را تجربه کرد و در چارچوب هفته هفتم با نتیجه یک بر صفر به سپاهان باخت. درباره این بازی محمود مطلق زاده، کاپیتان استقلال خوزستان، به خبرنگار ما گفت: «بازی خوبی بود و هر دو تیم قابلیت فنی بالایی داشتند. آنها که بازی را تماشا کردند لذت بردند چون بازی خیلی موقعیت و هیجان داشت چون هر دو تیم جزو باکیفیت‌های لیگ امسال هستند. سپاهان را درست آنالیز کرده بودیم و به آنها فرصت چندانی ندادیم، ولی روی یک اشتباه در جا‌گیری گل را دریافت کردیم و در ادامه هر چقدر حمله روی دروازه آنها انجام دادیم سودی نداشت و نتوانستیم گل بزنیم.»

او که البته نسبت به برخی عملکرد داورها گلایه داشت، در این باره افزود:
«امیدوارم همه اتفاقات درون زمین فوتبال رقم بخورد و هر تیمی شایسته است به موفقیت برسد. این برد را به سپاهان تبریک می‌گویم، ولی از اینکه در چند بازی سوت‌های تاثیرگذار اشتباه علیه ما زده شود نباید به راحتی گذشت. از آن بازی ما در قزوین گرفته که دو گل ما را مردود کردند و یا آن پنالتی که برای ملوان گرفتند و خودم نزدیک به صحنه بودم و دیدم که خطا نبود. دیروز هم اتفاق عجیبی رخ داد و در حالی که تیم ما مشغول حملات مختلف بود، بر سر یک صحنه مشکوک به پنالتی چند دقیقه بازی متوقف شد و با این کار هم شدت حملات ما گرفته شد و هم داور دیگر آن وقت‌ها را لحاظ نکرد. امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقات کمک کنند که بازی‌ها با عدالت بیشتری برگزار شود.»

کاپیتان استقلال خوزستان درباره وضعیت این تیم در فصل جدید اظهار داشت:
«شرایط این فصل ما با فصل قبل خیلی متفاوت است. بازیکنان زیادی تغییر کرده‌اند و سرمربی هم تازه به فوتبال ایران آمده و همه این‌ها در عملکرد تیم نقش دارد. به لحاظ کیفی ما در حال پیشرفت هستیم و برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم. مطمئن باشید پتانسیل استقلال خوزستان بسیار بالا است و این را حریفان و هواداران در طول فصل متوجه خواهند شد.»

وی با ابراز رضایت از بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد:
«همه بازیکنان خارجی ما باکیفیت و خوب هستند. در این بین بیفوما خیلی زودتر توانست خودش را با دیگر بازیکنان هماهنگ کند و به همین دلیل توانست به لحاظ کیفی و فنی خودش را به راحتی نشان دهد. در تمرینات تیم هم می‌بینیم که بیفوما حرف برای گفتن زیاد دارد و قطعا جزو بهترین خارجی‌هایی خواهد بود که به فوتبال ایران آمده.»

مطلق زاده نظرش درباره وقفه 12 روزه لیگ اینگونه بیان کرد:
«تعطیلی در مسابقات برای بازیکنان اصلا خوب نیست و باید دوباره تمرینات پرفشاری را تحمل کنیم، ولی از طرفی این یک فرصت است تا ایراداتمان را شناسایی و برطرف کنیم.»

دیدگاه‌ها