کد خبر : 2074925 | 16 مهر 1403 ساعت 02:22 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

می‌دانم هنوز بازیکن کاملی نیستم ولی؛

خبر علاقه سیتی را که شنیدم، ذوق کردم!

ساموئله ریچی، پدیده تورینو و فوتبال ایتالیا، به علاقه باشگاه منچسترسیتی واکنش نشان داد.

خبر علاقه سیتی را که شنیدم، ذوق کردم!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها حاکی از آن است که نماینده‌هایی از منچسترسیتی برای تماشای بازی ساموئله ریچی در جریان شکست 3-2 تورینو از اینتر روی سکوهای جوه مه‌آتزا حضور داشتند.

این‌ هافبک جوان به عنوان گزینه ایده‌آل برای جانشینی رودری شناخته شده است که به دلیل پارگی رباط صلیبی قدامی زانویش تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که پپ گواردیولا برای اینکه ریچی را زیر نظر داشته باشد، نماینده‌هایی را برای بازی دیروز به ایتالیا فرستاده بود.

این بازیکن 23 ساله در پایان بازی به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: «مدتی طول کشید تا متوجه شوم، اما می‌دانم که در دنیای فوتبال، به محض اینکه شما خوب کار کنید، انواع شایعات شروع می‌شود. ببینید، علاقه باشگاهی مثل سیتی و شنیدن این اخبار خوشایند است، اما آدم نباید خودش را گم کند. می‌دانم که هنوز در جنبه‌های زیادی از فوتبال باید پیشرفت کنم. من بازیکن کاملی نیستم، ولی از اینکه مورد علاقه باشگاهی به این بزرگی هستم، ذوق کردم.»

ریچی ادامه داد: «من این اخبار را می‌خوانم و دوستانم گاهی برای من مقاله می‌فرستند، اما ترجیح می‌دهم روی چیزهای خاصی مانند آنچه در زمین اتفاق می‌افتد تمرکز کنم.»

دیدگاه‌ها