کد خبر : 2074921 | 15 مهر 1403 ساعت 16:50 | 35.3K بازدید | 22 دیدگاه

یاسین سلمانی پاسوز مصدومیت کنعانی شد!

یاسین سلمانی بعد از ۳۶۳ روز در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل چادرملو قرار گرفته بود.

یاسین سلمانی پاسوز مصدومیت کنعانی شد!

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی درست یک سال بعد از مصدومیت رباط صلیبی در بازی گل گهر فصل گذشته، در یک بازی رسمی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. یاسین پیش از بازی با چادرملو تنها در چند دقیقه پایانی بازی با آلومینیوم اراک به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود و در تصمیمی شگفت‌انگیز از سوی گاریدو، از روی سکو مستقیم به ترکیب اضافه شد.

سلمانی در این بازی با توجه به مصدومیت اورونوف و عالیشاه در پست وینگر چپ نقش‌آفرینی می‌کرد و فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی‌های خود پیدا کرد. او همچنین وظیفه ارسال ضربات ایستگاهی را برعهده داشت که یک شوت او در دقایق ابتدایی بازی به طور خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت.

2079187

با این حال یاسین که خود را برای درخشش در نیمه دوم آماده می‌کرد نتوانست فرصت زیادی در این نیمه پیدا کند و بعد از مصدومیت کنعانی در دقیقه 50، گاریدو برای اینکه نوبت تعویضش از بین نرود یاسین را نیز بیرون کشید تا لوکاس ژوآئو به جای او به زمین برود.  

شاید اگر مصدومیت کنعانی رخ نمی‌داد یاسین سلمانی نیز دقایقی بیشتری در میدان باقی می‌ماند اما در هرحال 50 دقیقه بازی برای او پس از مدت‌ها دوری از ترکیب اصلی پرسپولیس اتفاق خوبی برای ستاره جوان سرخپوشان بود. سلمانی حالا می‌تواند با اعتماد به نفس بیشتری برای پیدا کردن جایگاه ثابت در ترکیب تیمش تلاش کند.

دیدگاه‌ها