کد خبر : 2074919 | 15 مهر 1403 ساعت 18:28 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

اولین‌های پرشمار برای آلومینیوم و ذوب؛

همه طلسم‌های فولادشهر یکجا از بین رفت!

شاگردان سید مجتبی حسینی پیروزی تاریخی مقابل ذوب‌آهن به دست آوردند.

همه طلسم‌های فولادشهر یکجا از بین رفت!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در حالی پنجمین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند که در چهار فصل اخیر لیگ برتر و تمام تقابل‌های تاریخ خود مقابل ذوب‌آهن موفق به کسب حتی یک پیروزی نشده بود، اما شاگردان مجتبی حسینی توانستند روند ناکامی ایرالکو برابر سبزپوشان اصفهانی را پایان بدهند و یک برد شگفت انگیز در ورزشگاه فولادشهر به دست بیاورند.

تیم فوتبال آلومینیوم در چهار فصل گذشته و هشت تقابل مقابل ذوب‌آهن، پنج شکست و سه مساوی داشت و حتی یک بار هم موفق به کسب پیروزی نشده بود که این روند پایان یافت و شاگردان حسینی توانستند نخستین پیروزی تاریخ ایرالکو را برابر تیم سبزپوش اصفهانی کسب کنند.

اما علاوه بر آن، آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولادشهر حتی یک امتیاز هم در جدال‌های اخیرش مقابل ذوب‌آهن نگرفته و در تمام 4 مسابقه بیرون خانه‌اش برابر این تیم اصفهانی شکست خورده بود که این طلسم هم مقابل شاگردان ربیعی شکسته شد.

2091441

ذوب‌آهن در پنج ماه اخیر و فصل جدید لیگ برتر هیچ باختی در مسابقات خانگی نداشت که این روند هم قطع شد و شاگردان مجتبی حسینی توانستند در فولادشهر این روند را پایان بدهند و سه امتیاز را در زمین حریف اصفهانی بگیرند.

دیدگاه‌ها