کد خبر : 2074916 | 15 مهر 1403 ساعت 16:32 | 11.9K بازدید | 17 دیدگاه

قول جلالی به استقلالی‌ها: بازگشت به جایگاه اصلی

ابوالفضل جلالی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت که در ادامه راه دل هواداران را شاد خواهد کرد.

قول جلالی به استقلالی‌ها: بازگشت به جایگاه اصلی

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی که در ابتدای فصل به‌عنوان بازیکن ثابت استقلال کارش را شروع نکرد، با گذشت زمان توانست جایگاه خود را دوباره تثبیت کند. او در بازی مقابل الغرافه با یک پاس گل، تأثیر خود را به‌خوبی نشان داد و در دیدار حساس مقابل نساجی موفق به گلزنی شد. همچنین در دربی حساس مقابل پرسپولیس، یک شوت خطرناک به تیرک دروازه زد که نشان از اعتمادبه‌نفس و کیفیت بالای او داشت.

در بازی دیروز مقابل هوادار نیز جلالی عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و نقشی کلیدی در بازی تیم ایفا کرد. رقابتی جدی و جذاب بین او و زکی‌پور در سمت چپ تیم استقلال به وجود آمده که باعث افزایش کیفیت بازی در این بخش از زمین شده است.

جلالی با پستی در اینستاگرام، به هواداران استقلال قول داده که تیم را به جایگاه اصلی‌اش برساند. جلالی نوشته است:

"دیروز نتیجه‌ای در پایان بازی استقلال و هوادار رقم خورد که شما هواداران در تمامی بازی‌ها از ما انتظار داشتید، یعنی سه امتیازی که در هفته‌های گذشته نتوانستیم کسب کنیم و شرمنده شما هواداران شدیم.

ما هم مثل شما این جایگاه را در شأن تیم بزرگ و محبوب استقلال نمی‌دانیم ولی به شما هواداران متعصب، با غیرت و آبی‌دل استقلال قول می‌دهیم در ادامه‌ی راه، دل تک‌تک شماها را شاد کنیم و تیم محبوب خودمان را در جایگاه اصلی‌اش ببینیم.

ممنونیم از صبوری شما، دلگرمی و حمایت‌های بی‌دریغتان و همچنین حضورتان در کنارمان در بازی‌ها که موجب تقویت انگیزه و روحیه ما بازیکنان می‌شود.

با شما می‌توان فقط به موفقیت اندیشید. موفقیتی که شایسته و لایق شما هواداران است و بس.

زنده باد استقلال و زنده باد هواداران عزیز تیم محبوبم  💙⭐️"

دیدگاه‌ها