کد خبر : 2074908 | 15 مهر 1403 ساعت 16:12 | 1.7K بازدید | 4 دیدگاه

نامه به مهدی تاج و گلایه از اشتباهات داوری

مس رفسنجان، شاکی از استفاده گزینشی از VAR

مديرعامل باشگاه مس رفسنجان در نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال از استفاده گزینشی سیستم VAR و اشتباهات تاثیرگذار پیاپی داوری در بازی‌های این تيم انتقاد کرد.

مس رفسنجان، شاکی از استفاده گزینشی از VAR

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مس رفسنجان بعد از شکست مقابل شمس‌آذر قزوین با انتشار تصاویری به صحنه گل این تیم اعتراض کرد. اعضای تیم مس اعتقاد داشتند که این گل با اشتباه داوری به ثمر رسیده است.

مسی‌ها که پیش از این به قضاوت دیدار با چادرملو اردکان هم اعتراض کرده بودند، حالا نسبت به اشتباهات داوری بسیار ناراحت هستند و به همین خاطر نامه‌ای اعتراضی را به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نوشته‌اند.

متن نامه حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان خطاب به مهدی تاج به شرح ذیل است:

«با سلام، احتراما به استحضار می‌رساند با وجود گذشت هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر و استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در بسیاری از مسابقات تا کنون در اقدامی تبعیض‌آمیز هیچ‌کدام از بازی‌های تیم مس رفسنجان با استفاده از VAR برگزار نشده و در دو بازی اخیر اشتباهات فاحش داوری که در تصاویر تلویزیونی مشخص است موجب دریافت دو گل مردود شده که تنها ناشی از نگاه گزینشی در استفاده از این تکنولوژی برای باشگاه‌ها است.
با وجود تعامل کادر فنی اخلاق‌مدار باشگاه مس رفسنجان با تیم‌های داوری و عدم اعتراض نیمکت این تیم به داوران و پرهیز از رفتارهای تنش‌آمیز همچنان شاهد ادامه قضاوت‌های نادرست علیه تیم از فصل گذشته تاکنون هستیم همانطور که به گواهی جنابعالی در آخرین بازی لیگ فصل گذشته نیز نتیجه دیدار با پرسپولیس تهران با یک گل مردود در تهران رقم خورد و همین اتفاق در دو بازی اخیر تکرار شده است.
بدین‌وسیله از جنابعالی درخواست می‌گردد نسبت به بررسی اشتباهات تاثیرگذار و پیاپی داوران علیه تیم فوتبال مس رفسنجان و ارائه پاسخ مقتضی در این خصوص همچنین استفاده از سیستم کمک داور ویدیوی در مسابقات آتی این تیم دستور اقدام صادر فرمایید.»

دیدگاه‌ها