کد خبر : 2074892 | 15 مهر 1403 ساعت 15:05 | 32.5K بازدید | 16 دیدگاه

یک سنگربان نام آشنا؛

احتمال دعوت یک بازیکن قدیمی به تیم ملی

عمکلرد فوق‌العاده گل‌گهر در فاز دفاعی سبب شده تا امیر قلعه‌نویی و دستیارانش به طور ویژه این تیم را دنبال کنند.

احتمال دعوت یک بازیکن قدیمی به تیم ملی

به گزارش "ورزش‌ سه"، هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر سپری شده و تیم فوتبال گل‌گهر که یک بازی عقب افتاده مقابل پرسپولیس دارد، موفق به ثبت 5 کلین‌شیت در 6 مسابقه شده تا آمار خیره‌کننده‌ای از تیم مهدی تارتار در فاز دفاعی به جا مانده باشد.
ثبت 5 کلین‌شیت محمدرضا اخباری، سنگربان باتجربه و 31 ساله گل‌گهر را در صدر جدول بهترین گلرهای لیگ برتر از نظر آماری قرار داده و از سوی دیگر خط دفاعی 4 نفره سرمه‌ای پوشان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در اردوی قبلی تیم ملی امیر قلعه‌نویی علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، حسین حسینی و آرشا شکوری را به اردوی تیم ملی فراخواند که به نظر می‌رسد در فهرست جدید اخباری می‌تواند جانشین شکوری شود.

اخباری فصل گذشته هم نمایش‌های خوبی با گل‌گهر داشت و در پایان فصل با 11 کلین‌شیت به کار خود پایان داد و آمار فصل جدید او را برای بازگشت به اردوی تیم ملی امیدوار کرده است.

یک مسابقه دیگر در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و باید دید درنهایت امیر قلعه‌نویی چه نام‌هایی را برای مصاف با قطر و ازبکستان دو بازی حساس مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در فیفادی مهرماه در فهرست نهایی قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها