کد خبر : 2074876 | 15 مهر 1403 ساعت 14:26 | 8.7K بازدید | 14 دیدگاه

کامارا با سنگ به زمین برگشت؛

ماجرای ۱۲ نفره شدن سپاهان مقابل استقلال (ویدیو)

مصاف استقلال خوزستان و سپاهان که شب گذشته در ورزشگاه تختی برگزار شد، در نیمه دوم با یک اتفاق خاص همراه بود.

ماجرای ۱۲ نفره شدن سپاهان مقابل استقلال (ویدیو)

به گزارش "ورزش‌ سه"، در دقیقه 73 بود که استقلال خوزستان برای زدن گل تساوی فشار را روی دروازه سپاهان زیاد کرده بود و سپاهانی‌ها نمی‌توانستند پس از بازپس‌گیری توپ نمایش منسجمی داشته باشند و خیلی زود توپ‌ها را لو می‌دادند و موج جدیدی از حمله روی دروازه نیما میرزازاد ایجاد می‌شد.

در این شرایط بود که مورایس دو تعویض همزمان را در دستور کار قرار داد؛ کاوه رضایی و وحدت حنانوف کنار خط آمدند تا جانشین ابوبکر کامارا و صالح حردانی بشوند.

ابتدا تعویض صالح حردانی با وحدت حنانوف صورت گرفت، اما به دلیل اینکه کامارا با مصدومیت مواجه شده بود و روی زمین قرار داشت، تعویض دوم با ثانیه‌هایی تغییر انجام شد و کامارا که دورتر از خط طولی مقابل نیمکت‌ها بود، با مشایعت داور و بازیکنان استقلال که برای شروع بازی عجله داشتند چاره‌‎ای جز خروج از سمت مقابل زمین و عبور از مقابل تماشاگران حریف نداشت.

ویدئو: 355097

در حالی که کاوه رضایی خودش را به مقابل محوطه جریمه خودی رسانده بود تا در کار دفاعی و ضربه ایستگاهی تیم حریف نقش خود را ایفا کند، به یک‌باره با بازگشت کامارا به زمین مسابقه بازی بار دیگر متوقف شد. 

در این لحظه ستاره اهل موریتانی سپاهان با سنگی که در دست داشت و مشخص بود از سمت جایگاه هواداران استقلال خوزستان به سمت او پرتاب شده، به زمین برگشت و به زاهدی‌فر داور مسابقه بابت بی‌اعتنایی به حفظ سلامتی او اعتراض کرد.

2091361

این رفتار کامار برای برخی بازیکنان استقلال خوزستان از جمله محمود مطلق‌زاده قابل تحمل نبود و آنها به سمت مهاجم خارجی سپاهان حمله کردند تا او را زودتر از زمین مسابقه خارج کنند.

درنهایت پس از چند ثانیه کامارا عرض زمین را در حالی که برخورد فیزیکی و بگومگویی نیز با بازیکنان حریف داشت و طی کرد و سنگی که در دست داشت، زمین مسابقه را ترک کرد. البته زاهدی‌فر این رفتار او را مستحق کارت ارزیابی کرد و او را جریمه کرد تا بر شمار بازیکنان سپاهان که در این مسابقه سخت کارت گرفتند افزوده شود.

ساعاتی پس از این مسابقه باشگاه سپاهان ویدئویی از لحظه تعویض کامارا و برخورد سنگ به او منتشر کرده که سبب شده این بازیکن به زمین برگردد و به این شیوه 12 نفره شدن تیم و همینطور توقف در جریان بازی توضیح داده شده است.

دیدگاه‌ها