کد خبر : 2074871 | 15 مهر 1403 ساعت 14:11 | 21.1K بازدید | 11 دیدگاه

پیام ستاره بارسا برای کارواخال: باهم اشک می‌ریزیم!

پدری، ستاره اسپانیایی بارسلونا، با انتشار پستی نسبت به مصدومیت دنی کارواخال واکنش نشان داد.

پیام ستاره بارسا برای کارواخال: باهم اشک می‌ریزیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در یک بازی مهم و بسیار حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی ویارئال به میدان رفت و موفق شد با دو گلی که فدریکو والورده و وینیسیوس جونیور به ثمر رساندن برابر این تیم به پیروزی برسد اما مصدومیت شدید دنی کارواخال باعث شد که این برد تحت الشعاع قرار بگیرد.

فریادهای ناراحت کننده و اشک‌های کاپیتان رئال مادرید پس از این مصدومیت شدید که منجر به پارگی رباط صلیبی زانوی او شد باعث ناراحتی بسیاری از هواداران و تماشاگران و همچنین بازیکنان رئال و ویارئال شد که در زمین حضور داشتند و از نزدیک شاهد این لحظات بودند.

بسیاری از بازیکنان سابق و فعلی رئال و همچنین یرمی پینو که برخورد با او باعث مصدومیت کارواخال شده بود، با انتشار تصاویر و ارسال پیام با این بازیکن هم‌دردی و ابراز امیدواری کردند که او هرچه زودتر بهبود پیدا کند و بتواند با نهایت قدرت روند درمانش را بدون مشکل خاصی طی کند.

2091355

حالا پدری که پیراهن بارسلونا را به تن دارد اما در تیم ملی اسپانیا با کارواخال هم تیمی بوده و در کنار هم قهرمانی در جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ را جشن گرفته بودند هم به مصدومیت او واکنش نشان داده است. او با انتشار تصویری پس از قهرمانی اسپانیا در یورو نوشت: «آرزوی قدرت بسیار برای تو برادر! من مطمئن هستم که ما دوباره در کنار هم از خوشحالی اشک خواهیم ریخت.»

دیدگاه‌ها